RF Design Engineer søger et job

Igen kan jeg taler kun om
USA situation.Her ingeniører brug genoptage og
ph.d. bruge CV.CV er mere detaljeret beskrivelse og normalt har flere sider end genoptage der bør ikke være mere end tre sider (alle lister lignende publikationer, prisuddelinger, patenter og så videre skal indsendes som separate tillæg, hvis de er lange).Begge former for dokumentet er skabt til et formål: at hjælpe dig til at sælge dig selv.Det betyder, at du er nødt til at vise de mest væsentlige oplysninger i begyndelsen i kort form.Blot to eller tre sætninger, ikke mere, skal repræsentere dig.Så behøver du kun at medtage din store viden og færdigheder i klare og koncise form.Så skal du sætte din erhvervserfaring for på ny, og dette er stedet for en detaljeret liste over, hvad du gjorde, og hvad du har opnået.Her er det meget ønskeligt at anvende faktiske tal.For eksempel hvis du designet PLL behøver du kun at medtage reelle parametre, f.eks: "Designed fraktioneringseluering N synthesizer med-145dBc pr Hertz fase støj".Under reelle antal er god støtte til dit cv og øge dine chancer.Men skal forberede sig på at forklare hvert lille bogstav i dit cv.Leje en leder har brug for at se hundredvis af igen, og han eller hun ikke har en masse tid.Han vil tjekke første et par linjer i ny, og hvis han fandt noget, hvad han behøver han sandsynligvis vil læse mere.I dette tilfælde behøver han at finde alle væsentlige oplysninger i den næste halvdel af siden.Det er betingelserne for succes.Alle andre igen ender i papirkurven.

stor bemærker RF-om, det
er virkelig nyttigt at vide, hvordan er ting, der går

khouly

Tak knouly,

Jeg har lige dele min udtalelse, og jeg tror, at jeg fortalte rigtige ting.Men det er klogt at finde web site (s) på internettet, der arbejder for at genoptage skrivning og tjekke det igen.Først og fremmest er det altid godt at have den anden udtalelse.Udover dette har du helt sikkert vil finde en masse nyttige oplysninger.Sandsynligvis er det nødvendigt at gøre for nogen af de lande, hvor du vil ansøge om et job.

Jeg undersøgte i går oplysninger om begrænset antal visa med indvandring kontor.De bekræftede, at dette antal er begrænset, og om der vil være flere ansøgere derefter visa (hvilket er situationen for hvert år) vil der være en form for lotteri.Men det betyder ikke, at du må give op.Her er flere udenlandske ingeniører end amerikanske fagfolk og alle af dem fik deres visa.

Igen, dette er bare svar på dine spørgsmål.Jeg er ikke ophidse nogen til at emigrere, dette er meget personligt.

Vores virksomhed har brug for en RF ingeniør med mindst et års erfaring.Men lad mig pege det ud af, at vi er Lahore (Pakistan) baseret på.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back