Ring Oscillator med SCL?

M

mohazaga

Guest
Hej,,, jeg bruger Source par Logic inverter til at designe ring OSC. , Jeg bruger Razavi konfiguration (beskrevet i "Design af IC'er til optisk Comm -. PP174), men jeg didnot få svingning signal jeg bruger PMOS som belastning modstande (jordforbindelse) Jeg forsøger med diff Bais nuværende og Wn / Wp størrelser, men nej?.. Resultatet? har du nogen hjælpe? venligst. tak

For det første skal du sørge for, at gevinsten er stor nok til oscillaton. Så når du kører en simulering, bør du sætte en lille tidsskridt. Også angive begyndelsesbetingelserne er nyttigt for OSC simulation

Hej,,, tak for svar, jeg satte de oprindelige betingelser til 0, men jeg don, t få svingning. Gevinsten skal være store, så for SCL, er belastningen jordet basen PMOS. Hvordan vi øger gevinsten? Hvis vi ændrer W / L PMOS, vil output Vswing ske. (Se Razavi CKT 6,12 (beskrevet i "Design af IC'er til optisk Comm -. PP172 -.? Ændre modstand mod PMOS) Hvis ændre W / L på NMOS vil påvirke dræbte hastighed, hvormed output signal, kan du hjælpe bedes du venter tak

forsøge at øge strømmen i halen, vil det forbruge noget mere strøm khouly

prøv at bruge 4 etaper med omvendt signaler i den sidste fase khouly

Hej,,, prøver jeg bruge 4 SCL celler med at vende input til sidste etape, men ingen svingning? Jeg bruger følgende værdier for SCL Inv Wp = 3 * 220n m, Wn = 40 * 220n m, Lp = 2 * 180n m, Ln = 2 * 180n m, er = 50uA. tahnks, venter

Hvad er den teknologi gør u bruge? og tryto øge halen nuværende khouly

indstille din oprindelige betingelser sådan, at der er en spændingsforskel mellem de positive og negative terminaler

ja den første condtion bør gøre svingningen påbegyndes khouly

Hej,,, jeg bruger 0.18u proces. Jeg satte de oprindelige forhold til nul i iput af THR ring (første SCL), selv jeg increse halen nuværende, men ingen svingning? ja, tak og venter

kontrollere dette projekt, jeg har gjort det med annoncer, ved hjælp af TSMC 0,18 RF-lib, jeg har ikke adgang til kadence lige nu Khouly

Hej,,, mange tak, men jeg havde ikke ADS, så u kan skrive ur trin i rapporten, så jeg kan følge for at få dit resultat. tak, venter

hej tjek venligst vedlagte billede, jeg har set i ur skematisk at u skal erstatte VOF og VOT med hinanden, skal det være som dette billede

Hej,,, Tak, er det at jeg er nødt til at udveksle input til hver SCL (VOT-til-Vf) i min CKT. Nå, jeg gjorde det med 0-startbetingelser ved indgangene til første SCL (ud signal), men beklager ingen svingning:?: Tak & waithing Wp = 3 * 220n, Wn = 10 * 220n, Lp = Ln = 2 * 180n & Er = 100U. sim. SCL Ring
30_1176718804.jpg
Output
39_1176719597.jpg

Hej,,, jeg revers den engang u bad (Out signal), resultatet som næste figur
20_1176726099.jpg
thankx, venter

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back