Robot fremdrivningsmekanisme silniekami fra rudeviskere.

R

Rolnik95

Guest
Hej.Jeg ønsker at opbygge et køretøj er først drives på falder og dernæst via kabel eller radiobølger eller infrarød.Det ville ligne de diode Kaboom http://www.dioda.com.pl/forum/topics7/ivs-kaboom-1-i-2-vt413.htm
http://www.robotyka.com/konstrukcja.php/konstrukcja.9
Spørgsmålet er her.Jeg ønsker at køre det fra rudeviskere motorer.Præcis to.Nu jeg har brug for dette batteri.Jeg spekulerer på, om dette vil resultere i rudeviskere motor fra en bil batteri eller vægten jeg var nødt til at købe en gel.Kun den gel er et problem med Ampera.Disse motorer er nødt til at starte en masse magt - angiveligt.Når arbejdet er at nogle 4A og begynde mere.Hvordan man kan løse?ramme vil blive aluminium vinkler.Lys.Venter på hjælp.

Velkommen
Overveje at anvende motorer med Accu øvelser.De har bedre resultater.Du kan købe en chance og anvendes / beskadiget 12V øvelser efter 10zł.

Vil medføre, medmindre du giver et stort hjul - men den hurtige kørsel ikke ville forvente.

I omsorg for en billig pris.Jeg
har hørt, at fra rudeviskere motor kan trække et parti.Og med Accu kombinowałem ikke fordi det er en stor omkostning.Jeg ved ikke, om nogen vil blive szrocie motorer.Og generelt den hastighed, hvor jeg modtog på vinduesviskere, når vægt på 4,5 kg vil være ok?Og hvor mange af accu?

Naogół fra rudeviskere motorer er integreret i ormen transmission.Hun giver b.duży øjeblikket,
til at anvende dem til at glide porte.Men for mig er det svært at vurdere størrelsen af rotation -
dvs de potentielle hastighed af køretøjet.

Men lad wogole begynde?Han ville flytte grus sten.Det behøver ikke at være hurtig.Så han rejste.

silniczkami fra rudeviskere snarere bør gå videre til rudeviskere szrocie papirkurven fra 20 (for eksempel en pjevs cincuochento svag) til 300 PLN (men sidstnævnte sandsynligvis ikke vil renter) med tanken om at bore en langt billigere og rosądniejszy

og billigere?På szrocie dostane disse motorer?Gud ønsker ikke at købe nyt skruetrækkere og demontere dem.Og ud over at komme ud, medmindre dyrt.Hvor kan jeg få nogle af disse motorer skruetrækkere?Eller kan være noget at kigge efter andre motorer

Jeg ved ikke, hvordan i Torun, Wroclaw, men søndag er udveksling, hvor złomiarze har kúpe szrotu.Han henledte opmærksomheden på 12V øvelser uden accu.Desuden, for billeder af dine links for at se, at sådanne silniczków sandsynligvis bruges (ikke nødvendigvis med szrotu).Men dem,
der gælder, medmindre transmission.For dem af jer har vinduesviskere.Betyder det starter?Hvis porten bevæger sig (med et par dusin kg) herfra vil ikke være noget problem.På to af disse fra rudeviskere transmission, kan du forsøge at gøre en kørestol.

I de sidste sætninger, du mener med rudeviskere motor?Toruń hvor viden er szrot elektroniske komponenter kan silniczków der en søgning?Fordi der ikke vil være nogen szrocie skruetrækkere.En bestand, der ikke findes.

Ja, jeg skrev: i de rudeviskere.Her skal du vælge, beklager.langt som muligt.Imod dette taler wycieraczkowym, der har dårlige forbindelser dimensioner / magt.Måske er de bedre efter 300zł men ikke i kontakt med dem.

Du kan altid bruge dem fra skruetrækkere - men imod dem af støj, og til tider det løbende forbrug.For de af jer, vil ganske enkelt rudeviskere mount.Ud over de skruetrækkere wytrzymałymi transmission hårde nok til at få det samme til en rimelig pris.

12 V til, men jeg ved det kommer til batteriet, osv., men hvor mange og hvor meget Ah

Du har til at måle den aktuelle trække hele resten af motorer (f.eks, kontrol elektronik), så tror hvor meget du har at arbejde på en enkelt opladning, og så mange ...For eksempel, hvis alt hvad du siger-hun-4A, det 4Ah batteri bør være tilstrækkelig til magten ved den time, analogt i teorien 8AH-by-2h osv., selvom dette ikke er en lineær sammenhæng, og ingen behøver at huske ikke at overvinde batteriet til nul .. .

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back