Router Linksys WRT120N - er nettet, ingen internet

D

damiansz

Guest
Hej,
behage hjælp ..Jeg har internet fra kabel (Krakow aster), et kabel går til Motorola modem, da det går til en almindelig kablede router Asmax BR 604 og alle kablet flytte vægge pænt.Men jeg har brug for trådløs adgang, så jeg købte en Linksys WRT120N router og sat den som en anden router, som har til formål blot at skabe et trådløst netværk.Jeg gjorde alt i henhold til instruktionerne og netværket er, men der er ingen internetforbindelse.Og hvad er bedre - det virker eller skype.Men ingen af parterne ikke er åben ..

behage hjælp ..skrive, hvilke data du behøver, er alt hvad jeg skrev, hvad du har brug for ..

Check DNSy,
Du sætter routeren klone MAC-adressen på kortet lanowskiej, der tidligere har været tilsluttet?

Kast denne Asmax «en BR 604 og sætter alt på Linksysie.Her er dine instruktioner: Link

ved check-in DNS'ach?
betydningen af tidlig kloning mac adresse netværkskort, da der kun kan tilslutte computer, hvad jeg ville og alt arbejdede ..

Hvis du ikke blokere MAC-adresse på ISP det gør ikke noget.
Kontroller, at din computer eller angive DNSy får nogle stift: for eksempel: 194.204.159.1

gøre ping og adressen på wp.pl 212.77.100.101.Hvis du har en anden er bestemt ikke DNSy er dårligt placeret.
Du sætter denne router en adresse på WAN?eller i en DHCP klient mode.Hvad er konfigurationen af LAN?

Komputeraz Kan du ping begge routere, når du har forbindelse til wifi?

Konfigurer internet deling på det kablede og trådløse Linksysie.MAC Kloning er nyttigt, hvis leverandøren anvender MAC-filtrering sikkerhed «u.To routere er ikke nødvendig - bare Linksys.Jeg gav dig et link, hvor du har tips om hvordan man gør det.

Hvis du ændrer modem router er næsten helt sikkert brug for at klone din gamle router Maca ...

Selvfølgelig, fordi den ikke har Aster MAC klon.Han har skrevet hvordan det skal gøres.På den gamle router er MAC, som oprindeligt var forbundet med et modem at installere, mac skal fastsættes for WAN Linksysie.

ingen omtale af den gamle router, tilsluttet den eneste af de havne i den nye Linksys.andre computere, der er tilsluttet til kabel asmaxa arbejde uden problemer ..

Kollega - To routere er unødvendige, fordi den eneste.Du kan tilslutte et og fem, men hvorfor?Off Asmaxa og konfigurere Linksys.

Er testen en ven gjorde pingowy når den er tilsluttet en ny router til wifi?
Kan ping både routere og HR og dens IP-adresse?

"Vil ping på wp.pl og adresse 212.77.100.101. Hvis du har en anden er bestemt ikke DNSy er dårligt placeret.
Du sætter denne router en adresse på WAN?eller i en DHCP klient tilstand. "

ping og ikke arbejde og arbejde wp.pl 212,77 ......
Løb i DHCP klienttilstand

hvordan du indstiller disse DNSy?Lagt efter 4 [minutter]:HURRRAAAA!virker!Jeg gik ind i DNS fast, såsom rapporteret af "jaromisz" og det virker!tak stor ..normalt er jeg skyldig duuuże øl ;-)

Du har to muligheder, eller logge på Linksys og indtast strengt dns (så alle vil have comp tilsluttet necik straks), eller at der oprettes et TCP / IP er den samme skyde type dns stift. (Hver passer med udarbejdelse du nødt til at stift ind), ved den måde, ideen forgængere er den mest på stedet, efter hvad du to routere?færre enheder, jo mindre potentielle problemer:)

Det egentlige problem er sandsynligvis i det faktum, at den nye router ikke give DNS, og hvordan man får IP adresse fra routeren, du sandsynligvis få en dårlig DNS-adresse fra routeren.
Final Output - Indstil den korrekte adresse af routeren DNS server, skal det være så korrekt fremsendt til følgesvend og ikke at være indstillet på udarbejdelse af noget stift.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back