router til UPC (kabel)

K

karolark

Guest
Hej.
Jeg har ændret linket fra GlobalConnect UPC.
Min gamle router (Linksys WRT-54G) er allerede blevet solgt, fordi der ikke er adgang til kabel.
Jeg ønsker at dele et link med UPC på 2 computere, så begge kan arbejde samtidigt.

Jeg er nødt til at købe en ny.Men jeg ved ikke, hvad du skal vælge, fordi en gang før jeg købte routeren til PLN 40, og det var en dårlig idé;]
Faldt i mit øje 2:
http://allegro.pl/item664169434_router_wifi_ap_wds_kablowka_dsl_tp_link_tl_wr340g.html
http://allegro.pl/item664246477_pentagram_cerberus_p_6371_router_kablowka_wys_24h.html

Lad mig vide, om det er noget egnet, og om det ville være velegnet til at dele et link til to computere, der kører samtidigt sobono.

Tak
 
Hello everyone.

Jeg har internet i samme UPC.UPC få modem til Ethernet-output.Du kan ikke bruge en anden enhed end den modem til at oprette forbindelse til kabel i UPC.Dette modem forbindelse til en router tilsluttet netværket er begrænset til tilslutningskablet.Adressen er tildelt af DHCP.Jeg personligt brug Linksys WRT54GL.Jeg virkelig anbefale, især fordi du kan uploade firmware understøtter håndtering af pakker.
 
karolark skrev:

Hej.

Jeg har ændret linket fra GlobalConnect UPC.

Min gamle router (Linksys WRT-54G) er allerede blevet solgt, fordi der ikke er adgang til kabel.

Jeg ønsker at dele et link med UPC på 2 computere, så begge kan arbejde samtidigt.

 
Hej.

Mand!Du har den bedste router, der, som hvis det skete, egnet til UPC.Afhængigt af den version harware'u du kan installere en alternativ firmware, og du har en enhed, hvorfra mange langt dyrere (såkaldte "faglige") kan skjule.Jeg bruger samme år WRT54GL (og ikke kun mig, også mine klienter) og nul problemer.
Tilslut modem output til WAN-porten, og ligesom resten af jer havde.
Hvad er meget vigtigt - du skal indtaste MAC, som er registreret i UPC.
Indtast Versja routeren.

Med venlig hilsen
Wojtek.
 
Nå, desværre ikke i denne Versji ikke har en chance eller DD-WRT eller tomat.
Ikke mindre vil det til at fungere problemfrit sammen med UPC.

Hilsen.
 
UPC behøver ikke at klone den adresse - forbinde modemet til din router UPC kabler netværk patch-cord'owym, og derefter genstarte modem - slukke den på 1 minut og tændt.Efter ca 1minucie slutte sig til netværket (power) routeren - det bliver adressen på UPC, og snart vil være klar til at arbejde - hvis du har indstillingerne ikke automatisk, og de gamle med GN - det er bedst at nulstille den til fabrikken!(stick i vinduet reset for 10s (spænding inkluderet!) og derefter vente indtil du uploader fabriksindstillingerne, og vil genstarte router).That's all.

karolark skrev:

På modemet var 2 MAC-adresser, jeg prøvede begge, desværre internettet ikke virker.

Samme funktion ændring af MAC fungerer godt, fordi jeg brugte den allerede med et link GlobalConnect og alt var i orden.
 
AnnoDomi skrev:

UPC behøver ikke at klone den adresse - forbinde modemet til din router UPC kabler netværk patch-cord'owym, og derefter genstarte modem - slukke den på 1 minut og tændt.
Efter ca 1minucie slutte sig til netværket (power) routeren - det bliver adressen på UPC, og snart vil være klar til at arbejde - hvis du har indstillingerne ikke automatisk, og de gamle med GN - det er bedst at nulstille den til fabrikken!
(stick i vinduet reset for 10s (spænding inkluderet!) og derefter vente indtil du uploader fabriksindstillingerne, og vil genstarte router).
That's all.

 
Internet Protocol TCP / IP (egenskaber) => Hent en IP-adresse automatisk.

Og det virker;]

Tak for dit svar.
 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top