Sådan redigerer en PDF-fil, hvis det er låse af Adobe Acrobat?

P

password

Guest
Jeg har en låse pdf-fil. Det indhold tekstfil, fordi jeg kan markere tekst der. På grund af nogle grunde, er der tekst, jeg ønsker at erstatte med en anden, men jeg ved ikke hvordan. Det eneste jeg kan gøre, er at indsætte kommentar linjer !!!!!! De figurerer ikke på pdf-fil, indtil musen er over. Den tekst, som jeg ønsker at erstatte i tabellen, så det kan ikke gøres ved at konvertere til Word og derefter konvertere tilbage til pdf. Når jeg gemme som en Word-fil, er det struktur beskadiget tungt. Please hjælp. Eneste jeg kan gøre lige nu, er at omsætte dem til billedet derefter bruge Photoshop til at redigere. Dette ville medføre, at filstørrelsen er for stor. Tak på forhånd.

Jeg har en metode, måske du kan kopiere teksten til en DOC-fil, så skal du makeup igen, så du konvertere det til pdf-fil. passe, skal den version af Adobe acorbat være 6,0 eller derover

Du skal købe en software, der kan skifte beskyttelse på PDF-filen. FARVEL. G.

Læs mere omhyggeligt! til clivechen: Jeg har allerede nævnt, at pdf skulle redigeres består af bord (stort format) så når jeg konvertere til DOC, bordet var halv. Dens struktur er beskadiget stærkt, så jeg kan ikke konvertere tilbage. til tlp71@hotmail.com Du har ikke læst mit indlæg grundigt Men tak for din læsning. Jeg har stadig brug for hjælp fra dig.

Hvilke PDF-redigeringssoftware har du? Har du selv har Acrobat Professional eller Adobe Pagemaker? Er den fil, der protetected af en grund og ikke fra dig selv? Hvorfor så ville du ændre dokumentet? Spørg fyr, der genererede den til at ændre for dig og dont bede om en ulovlig antydning at forfalske dokumenter.

[Quote = kodeord] Jeg har en låse pdf-fil. Det indhold tekstfil, fordi jeg kan markere tekst der. På grund af nogle grunde, er der tekst, jeg ønsker at erstatte med en anden, men jeg ved ikke hvordan. Det eneste jeg kan gøre, er at indsætte kommentar linjer !!!!!! De figurerer ikke på pdf-fil, indtil musen er over. Den tekst, som jeg ønsker at erstatte i tabellen, så det kan ikke gøres ved at konvertere til Word og derefter konvertere tilbage til pdf. Når jeg gemme som en Word-fil, er det struktur beskadiget tungt. Please hjælp. Eneste jeg kan gøre lige nu, er at omsætte dem til billedet derefter bruge Photoshop til at redigere. Dette ville medføre, at filstørrelsen er for stor. Tak på forhånd. [/Quote] håber, at dette ville være til gavn for u.. en bog ABT everythin på pdf. tage ur egen tid til at læse det og løse problemet!
Code:
 http://bitchx.ufobject.com/books/how2doeverything/MCGraw-Hill% 20Osborne% 20How% 20til% 20Do% 20Everything% 20med% 20Adobe% 20Acrobat% 206.0.zip
/ cedance

Tak til arunmit168 for din bog. Jeg vil spare min tid til at læse, og hvis jeg finder noget nyttigt, vil jeg sende dem her til konklusionen. til fallbreak01 Der er en købsordre fra en vigtig kunde, det eneste jeg kan anmodning fra fremstillingen er en pdf katalog. Jeg skal redigere (tilføjelse, mærkning, erstatter ting, der nemt forveksler mine kunder ,...) til at passe til brug for dem. De er hemmelige, så jeg ikke kan sende dem her. Regards

kopiere siden og redigere i msword. derefter bruge en pdf editor (for eksempel Adobe professionel). Konverter redigerede Word-dokument i pdf af pdf editor. tak

@ Atmaca [quote = kodeord] Den tekst, som jeg ønsker at erstatte i tabellen, så det kan ikke gøres ved at konvertere til Word og derefter konvertere tilbage til pdf. [/Quote] / cedance

billedet i ordet kan være stor, men det vil være lille, når du konverterer Word-filen til PDF-fil.

Efter en lang tid på at arbejde på pdf, opdagede jeg, at Adobe Designer 7,0, kommer med Adobe Acrobat 7,0, ville gøre det trick. Emne lukker Tak fyr! PS: det eneste problem er, at de penge, du har betalt for at købe en software.

Bruger Adobe ARCOBET ... Jeg ARBEJDER ... U kan redigere og gemme eller låse LETCTURE

hvad er problemet med udvinding én side til en doc fil, så du rette den pågældende side (dvs. du sagde, at formateringen var forkert) så konvertere denne doc til pdf, når du har ændret det, og derefter importere denne pdf du lige har oprettet i løbet af de side, du udpakkede ... kan du gøre det med Acrobat Professional 6, har jeg gjort det selv.

Faktisk er dette en tegning, men jeg ved virkelig ikke, hvordan de gør det. Jeg kan vælge teksten i tabellen. Den indeholder et stort bord at en normal A4 ikke kan holde det -.> Reelt et stort problem, når konvertere det til ord doc Bordet er splited i 2 dele, udover er der også nogle mærkelige tegn sted tilfældigt på siden -> Den Opbygningen af denne tabel er absolut beskadiget. Alt hvad du kan gøre med Adobe Acrobat er indsat kommentar linje, der ikke kan vises ved udskrivning. Jeg gjorde, og Adobe Designer er fint.

Tja, jeg kan kun se én løsning på ur problem. -> om bord, der u cant kopiere, trykke "Print Screen" kommando to gange, når det vises på en skærm og indsætte det i Paint. derfra u bringe denne tabel til at ord som et billede. Så ved til / w kaldes "Acrobat Distiller" u kan konvertere den til PDF. Jeg kan sende u, at software, hvis u ønsker. Jeg håber, at dette virker for u.

hvis du har betingelsen for at bruge Adobe, men ikke kun læser, kan du redigere den.

Låste PDF-filer kan låses op og redigeres af revner det gennem en software. Jeg tror, du kan downloade den fra internettet ... bare google for det. Alternativt kan jeg prøve at låse filen for dig, hvis du kan sende den over til mig ... PM hvis det ikke er meget følsom info ..

Jeg har en metode, måske du kan kopiere teksten til en DOC-fil, så skal du makeup igen, så du konvertere det til pdf-fil. passe, skal den version af Adobe acorbat være 6,0 eller derover PS: det eneste problem er, at de penge, du har betalt for at købe en software.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back