Sådan redigerer en PDF-fil, hvis det er låse af Adobe Acrobat?

[Quote = cedance] [quote = kodeord] Jeg har en låse pdf-fil. Det indhold tekstfil, fordi jeg kan markere tekst der. På grund af nogle grunde, er der tekst, jeg ønsker at erstatte med en anden, men jeg ved ikke hvordan. Det eneste jeg kan gøre, er at indsætte kommentar linjer !!!!!! De figurerer ikke på pdf-fil, indtil musen er over. Den tekst, som jeg ønsker at erstatte i tabellen, så det kan ikke gøres ved at konvertere til Word og derefter konvertere tilbage til pdf. Når jeg gemme som en Word-fil, er det struktur beskadiget tungt. Please hjælp. Eneste jeg kan gøre lige nu, er at omsætte dem til billedet derefter bruge Photoshop til at redigere. Dette ville medføre, at filstørrelsen er for stor. Tak på forhånd. [/Quote] håber, at dette ville være til gavn for u.. en bog ABT everythin på pdf. tage ur egen tid til at læse det og løse problemet!
Code:
 http://bitchx.ufobject.com/books/how2doeverything/MCGraw-Hill% 20Osborne% 20How% 20til% 20Do% 20Everything% 20med% 20Adobe% 20Acrobat% 206.0.zip
/ cedance [/quote] det link du har angivet ikke arbejder bedre til at uploade på rapidshare Fragrance

Brug Advaned Password Remover 5,0, kan det hjælpe dig med at fjerne pdf sikkerhed, og du kan gøre hvad du vil.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back