Sådan slettes en flash i LPC2101

J

jhanik

Guest
Velkommen
Jeg har et problem, LPC2101 programmeres ved hjælp af Flash Magic til kodeksen Læs Beskyttelse mulighed, og nu kan jeg ikke uploade det nye program, fordi den gamle ikke kan slettes.
På forhånd tak for din hjælp!

Et afkrydsningsfelt zaznaczałeś Slet alle Flash Code Læs Protection?

Naturligvis efter en kort meddelelse med processoren får jeg beskeden "Handlingen mislykkedes. (Sletning af enhed).Kombinationen af procedurer er sikkert godt, fordi lysdioder fra RS rettidig kommunikation blinkede godt (TX og RX). Nu har jeg den nyeste version af Flash Magic.

Du kan også prøve JTAG og OpenOCD (hvis du har).

4 \ / 3!

Marna vil vink, men "nogle gange, så jeg", og det eneste i sådanne situationer, er at arbejde uden flash-magica, fra pladen, reintegration af både programmering og et forsøg på en lavere baudracie.I mit tilfælde, kontrol af en USB-adapter på den kinesiske / rs.

JTAG falde af, fordi jeg har fremstillet det, men programmering af UART og RST linjer, ISP.

Hej makker.

Det faktum, at du har givet for at beskytte kode læse er ikke altid muligt znaczeia bløde slette og spille noget nyt.Og godt du har gjort det reset kredsløb, at jeg nok brug for flash magiske sving, medmindre nogle funktionelle pin RS-232 og gjorde det samme se er nulstillet.Og det er ikke programmeret wogóle flash magi er sandsynligvis den eneste internetudbyder programmør eller noget i den retning var det navn, jeg kan ikke huske præcis, på grund af denne meget lange, men jeg vidste, at magien i Flash, og jeg havde problemer på isp_ ....det var super.Med venlig hilsen

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back