sammenhæng mellem PCB-editor og skematisk

hvordan, hvis du prøver dette .. åbne PCB editor-skaber nyt projekt, og klik derefter på Opsætning> bruger prference> logik så kryds på "logik edit aktivere" så gælder .. Efter dette, til at gå, logik> del logik> klik derefter for at den fysiske del, finde dip14_3 .. hvis du i stand til at placere, udpakke fodaftryk til nye mappe derefter tilføje nye bibliotek en del til denne mappe ..

*. Pad-filer indeholder et sæt af padstack oplysninger for en enkelt pad form. Disse bruges inden for et fodaftryk som puder, er det fodaftryk filen gemmes som en *. DRA. Som tidligere nævnt, skal du kontrollere, at der er en *. pad fil stede ved alle forskellige pad formen inden for fodaftryk. Oper den *. DRA filen og søge i puder, så tjek at der er en *. pad fil til stede.

lockman, er logikken menupunktet ikke har en mulighed for en del logik eller pysical del .... det oly har-identificere DC Net-Tildel RefDes-Auto Omdøb RefDes Marce, hvad mener du med forespørgsel klodserne? ked af, hvis im stille for mange spørgsmål ... Jeg har været på dette i en uge og jeg har ikke gået forbi placeringen af ​​dele scenen ... lidt frustreret! tak

Åbn *. DRA filen i PCB Editor, skal du vælge en af ​​de puder, højreklikke og vælge "vis element", og du få et overblik som pr attachement. Padstack navn vil have (eller burde have) en tilsvarende *. pad fil.

at højreklikke på en pad giver ikke en drop down menu. Men hvis jeg går for at vise-> element; derefter højreklikke viser temp gruppe / afvise den vil vise egenskaber-> pakke hieight max, det viser udfyldt rektangel på -50,00, -675,00 på underklasse PACE_BOUND_TOP PACKAGE_HEIGHT_MAX = 210 MIL betyder det det er forbundet med en pad fil eller ej?

ikke så underligt det ikke er der .. im taler om 16,3 udgave .. alligevel forsøge at skabe nye design, så placer dip14_3. hvis den kan afvikles korrekt, udpakke fodaftryk til den nye mappe, du opretter, før .. så prøv genåbne dit projekt, og placer komponenten igen ..

Jeg prøvede at placere det i et helt nyt design .... dip, LCCP er QFP fodspor ikke får placeret ... indepndent af den komponent, det var tildelt.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back