Saunier Duval Isotwin Condens 1924-1930 E eller F er et godt valg?

T

tociowa

Guest
Hej:)
Jeg har en lille hus i 1970 med henblik på 100m.Jedna badeværelse gennem væggen af kuchnią.Czytam og læse og skrive, at der i små huse, ikke nødvendigvis beregne investering i kodensaty.
Leder du efter en god brændeovn i prisen på omkring 7000 for gas płynny.Podobno bedre at have endnu en lille bakke, og derfor den foreslåede wybór.Produkt mig Vaillant.Podobny i Vitodens 222 koster omkring 3000 mere. Og hvad jeg gør her. Eller måske 100:e bifunctional Vitodens
Poradzcie.
Acha derhjemme ludków fem (to med fokus på bruseren og tre til hurtig svømning, każdyw en anden gang.
 
Jeg anbefaler Vitodens 222-W. Vitodens 100 i lejligheden for at tjekke det (men jeg anbefaler mere Vitodens 222-W).
 
<table width="90%" cellspacing="1" cellpadding="3" border="0" align="center"><tr><td> <b>tociowa skrev:</b> </td></tr><tr><td class="quote"> Hej:)
Jeg har en lille hus i 1970 med henblik på 100m.Jedna badeværelse gennem væggen af kuchnią.Czytam og læse og skrive, at der i små huse, ikke nødvendigvis beregne investering i kodensaty.
Leder du efter en god brændeovn i prisen på omkring 7000 for gas płynny.Podobno bedre at have endnu en lille bakke, og derfor den foreslåede wybór.Produkt mig Vaillant.Podobny i Vitodens 222 koster omkring 3000 mere. Og hvad jeg gør her. Eller måske 100:e bifunctional Vitodens
Poradzcie.
Acha derhjemme ludków fem (to med fokus på bruseren og tre til hurtig svømning, każdyw en anden gang. </td></tr></table>

Bakke "lille" til 5 personer (mindst 160 liter ix køkken Antal badeværelser?
Jeg tror, at udgifterne til kedlen lukke nogle fra 1910 til 1915 tysiaków som ingenting.
Uanset hvad du køber, omkostningerne ved en sådan en kedel med radiatorer 30-40, lad os sige, at rørene arrangeret ktosiek gratis. For dette vejr kontrol og fredelige, til hjælp for beboere. Ønsker luksus gratis? Desværre for alt hvad du skal betale uanset hvad du køber, eller enhver anden .... cus de billigste i drift og regulering af ged.
 
"Bakke" lille "til 5 personer (mindst 160 liter ix køkken Antal badeværelser?
Jeg tror, at udgifterne til kedlen lukke nogle fra 1910 til 1915 tysiaków som ingenting.
Uanset hvad du køber, omkostningerne ved en sådan en kedel med radiatorer 30-40, lad os sige, at rørene arrangeret ktosiek gratis. For dette vejr kontrol og fredelige, til hjælp for beboere. Ønsker luksus gratis? Desværre for alt hvad du skal betale uanset hvad du køber, eller enhver anden .... cus de billigste i drift og regulering af ged. "

Efter den første 10-15tys, er det ikke gratis!
For det andet, jeg bad om hjælp til at vælge brændeovnen, ikke Fr. Koze!
Det gjorde ikke falde dig til at tro, der kan have noget sted at skubbe bakken ztąd 160.200.300 liter og har et spørgsmål !!!!!
Let at håne, snarere end noget klogt råd og berettiget.
Det var ikke kunst at begynde at bygge på kedelrum og vinde i lotteriet, kunst kampen de eksisterende forhold og løn.
 
Er der ingen blev desuden talt skorstenen systemet til kondensat?
Har nogen anslået tidspunktet for tilbagebetaling til kondenserende kedel?
Det er nemt at sige, at jeg fyret kondenserende kedel. Først skal vi behov for at analysere omkostningerne ved investeringer, så tidspunktet for tilbagebetaling, og først derefter vælge den passende til efterspørgslen efter varme kedlen.
Fra hvad du læser her er partiske metode (listende bagfra).
 
I betragtning af det faktum, at udtalelser om, hvorvidt det kondensat, og om jeg ikke vil betale off er opdelt wątek.I dum kvinde begyndte at tælle på en konstruktiv udveksling af meninger og synspunkter, men konstruktivt, det er nok baby snak, og ikke tzw.Fachowcy Gentlemen.
Hvis nogen har en anmodning om at hjælpe professionelt og har brug for nogle oplysninger, vil vi være glade odpowiem.Jestem på tidspunktet for læring emnet og niemądraluchuje wyśmiewam.Pisanie stillinger og ikke en dum kvinde i suggestive rejser har drømme, og kender intet sige det er lidt malplaceret.
 
Der er en konstruktiv udveksling af synspunkter simpel økonomi. Fra denne du skal starte. Og det er et konstruktivt svar. Priserne på udstyr er ofte placeret på sider af producenter.
 
Jeg har et spørgsmål om, hvorvidt en særskilt rum i huset, kedel vil dele blive installeret i badeværelset. Hvis kedlen er fyret kedel plus tank, hvis CW ville dobry.Natomiast i badeværelset eller køkkenet til dobbelte funktion (eventuelt med en lille indbygget opbevaring). Større komfort abstraktion giver bakken. spørgsmålet om, hvorvidt kondensat allerede tælle omkostningerne erhvervslivets investeringer og afskrivninger tid. Den store forskel i prisen på afskrivning af investeringer kan tage op til 10 år. Forskellen i gasforbruget mellem kedel og kedelkondensat kan træffes på det traditionelle niveau på 10-15% om året. Se tælle investeringsomkostninger som en helhed, dvs en stak kedel kontrol temperatur

Ret venligst post.Proponuję bruge kontrolknappen "Spelling" .- mod.serwisant73
 
<table width="90%" cellspacing="1" cellpadding="3" border="0" align="center"><tr><td> <b>gazokizior skrev:</b> </td></tr><tr><td class="quote"> Der er en konstruktiv udveksling af synspunkter simpel økonomi. Fra denne du skal starte. Og det er et konstruktivt svar. Priserne på udstyr er ofte placeret på sider af producenter. </td></tr></table>

Et vigtigt aspekt af lovforslaget skal også være miljøvenlige. Og som det altid taler kondensat. Hvis du er genfødt kondenserende kedel, betyder det, at du er 20 år bagud.
 
Kondensater er przyszłość.I om alt nyt, som sædvanlig, får os til væggen kritik, er det sandsynligvis et stykke tid efterprøve realiteten af de synspunkter, selv de diehard modstandere.
 
<table width="90%" cellspacing="1" cellpadding="3" border="0" align="center"><tr><td> <b>wawrzeczko_t skrev:</b> </td></tr><tr><td class="quote"><table width="90%" cellspacing="1" cellpadding="3" border="0" align="center"><tr><td> <b>gazokizior skrev:</b> </td></tr><tr><td class="quote"> Der er en konstruktiv udveksling af synspunkter simpel økonomi. Fra denne du skal starte. Og det er et konstruktivt svar. Priserne på udstyr er ofte placeret på sider af producenter. </td></tr></table>

Et vigtigt aspekt af lovforslaget skal også være miljøvenlige. Og som det altid taler kondensat. Hvis du er genfødt kondenserende kedel, betyder det, at du er 20 år bagud. </td></tr></table>

Hvorfor gør du klippe en andens udtalelse i forbindelse med hele samtalen er ikke at tilføje ting på? Samtale er den første beregning, uden at præcisere, hvad der er at være den fyrrum: traditionelle, eller kondens. Ms investor har ingen skøn. Det eneste han kender venter.
Nyankomne er interessante, men meget dyrt og de færreste har råd i Polen. Det står dog klart fra vores naboer er ikke nødvendigvis tydeligt i Polen. Ms investor påmindelse om mådehold i prisen. Hvis du har noget at tilbyde de investorer, skrive om, og ikke krediteret, at en kollega eller anden måde er forældet Gazokizior.

<table width="90%" cellspacing="1" cellpadding="3" border="0" align="center"><tr><td> <b>serwisant73 skrev:</b> </td></tr><tr><td class="quote"> Kondensater er przyszłość.I om alt nyt, som sædvanlig, får os til væggen kritik, er det sandsynligvis et stykke tid efterprøve realiteten af de synspunkter, selv de diehard modstandere. </td></tr></table>

Store ord bringes ind i tomrum. Desværre er det ikke om modstanderne, der kun om penge. Finde en mand, ville ikke ønsker at have en super hjem, arbejde super, super gammel. Desværre, for at få super kedlen skal have lige penge:)
 
wawrzeczko_t, økologiske regnskaber mennesker eller til at blive rig eller leve i et normalt land. Med os så langt næsten ingen kan ikke råd til det.
Kommer tilbage til rådgivning er at rådgive kondensat snarere end en varmepumpe er også bagud tænkende mennesker i økologi.
Uwżam at stødende tekster som "du er 20 år bagud" ikke fortjener en seriøs komentaż.

Tilføjet efter 6 [minutter]:

[Quote = "wawrzeczko_t
For ligesom du, land er vores, som det er. I Schlesien boet husene bogstavelig talt frygten ud i vinteren med et barn i retten af frygt for at nabawi af astma, allergi, kræft ved beboere, der har i deres vidunderlige potter brænde affald, bleer, flasker, klude, jernbanesveller (en forfærdelig stank.) Den polske stat betaler for den "grønne" ært kedler på samme tid fem gange om året, bærer gaspriser. Udspy, du ønsker. [/ Quote]

Og ikke undre, at det kan skyldes wszchobecnym "velstand"? Og det er hvad han skrev e-systemgaz har intet at gøre med gassen stiger. For mit vedkommende mener jeg, at nadużyłeś fortolkning. Mere objektivitet, og diskussionerne vil være mere substantiel og konstruktiv.
 
Udgifterne til fyrrummet i kondensatet er nu er ikke en udgift, przeraża.Bez przesady.Kondensaty Termetu er tilgængelige fra ok.3500-4000 PLN, ligesom deDietrich.A sagde varmepumpe, du er en luksus forbeholdt de få i vores land.
 
Og da kvaliteten af ydeevne og pålidelighed?
Du er nødt til at kontrollere mængden og kvaliteten af service i området. Fordi det er nemt at købe, men hele pic er, at senere i denne tingest skal serviceres. Her forskellige producenter har et problem.
 
Kort sagt, hvis nogen ønskede at foreslå en løsning for mig, det bedste jeg har inkluderet en gang mere:
hus 70 i 100m løb, docieplony.JEDNA badeværelse på grænsen til køkkenet, så haner er tæt på hinanden;)
Ovnen skal være i badeværelset, desværre manglende plads til en stor bakke, og derfor forslag til disse ovne isotwin Condens dvs 100 eller 222:e Vitodens
Mit spørgsmål er der forskel i kvaliteten af dem, der produceres i tjenesten eller anvendelse.
Mine muligheder er max.12/13 tusinde, hele radiatorer og nnymi nødvendige elementer, der gør tingene til at fungere.
Som du kan gætte, mindre brugt på det, vil være på noget andet, fordi hver livet er at bruge penge.
Hvordan nogen kan tælle, og investeringer i kondensat for mig at komme tilbage eller ej vil jeg være taknemmelig.
Eller måske nogle forslag til, gode ovne til min situation.
Pozdrawiam
 
Atmosfærisk kedel vil koste omkring 3000, kondenserende, f.eks Windsor Termetu ok 4000:e Dette, og denne funktion er 2. Pipe røg, omkostningerne ved et tilsvarende produkt. Hvis du køber en kondenserende gas omkostningsdækning efter ca et år.
 
1924-1930 duzawy nogle interessante teknologi, men det er mellemstore med indbygget tank 40L
lidt plads og ikke mister nedkøling af store 150l Baniak
Disse kan have til at hænge og tager ikke meget plads

generelt er en nyhed og lidt en, der fortæller dig om den manglende (jeg kan tage fejl, og nogen har denne type ovn)

er versioner af en tank og to 2x21L 42L, jeg ved ikke, hvad en forskel

under alle omstændigheder mindre rum, og gulvvarme mindre jo mindre mening at afgiften op brugsvejledningen for kondens

Jeg er indtil nu forbereder jeg mig til SD ISOMAX'a Condens 1930-1935, men varme er 210m2 2,8 høj, og bygningen nieocieplony til 3 badeværelser og lidt mening om den

SD bør betale mere for test ;-)

alternativet er selv samme IMMERGAS ZEUS Victrix

Termet dobbelt funktion er ikke bygget, fordi det er mindre bakker kunne være en interessant valg

SD-kort med indbygget tank til monofunktionelle modstykke til 210L og Automation / programmør konsoller etc til 7.500 er endnu ikke tilbyde overlevelse og kan have betalt for sig selv, det synes mindre omkring 1000 billigere ...

Alt ovenstående er det allerede for meget i omkostningerne til

aha - husk et passende bidrag til skorstenen lukket forbrændingskammer:)
 
selv som et supplement til et svar fra sælgeren (fordi de sider indsatte overalt reklame information og intet nyt fra denne lærer ikke, Sork for stor, men jeg fik et brev som svar):

"Saunier Duval's tilbud vejrkontrol understøtter op til to eller tre varmezoner MEN den indebærer en stor udgift, og kopiere eksisterende i det fremsendte (trådløse sensor controller og beder dig om det.) SD ER I tilbuddet et supplement VRC 630 ( PRIS ZL 2200 OK) SET ANDET varmezoner (OK 600 PLN). Du kan bruge CLUTCH MEN en anden producents ANSØGNING OM sløjfer ville foreslå GULV TEMP LIMITER SCI. RETURN (OK ONE koster £ 95). du bliver nødt til ON hver sløjfe gulvvarme. ER løsning, men også grimmere effektive og billigere. Fra hvad jeg ved er IKKE SD har at byde på typiske kobling.

Forskellen mellem en tank 42 L (ISOMAX Condens) En DOWOMA 21 L (F25 ISOTWIN H-MOD), at ER TANKEN 42L VANDBEHOLDEREN lagdelte TZN i form af varmeproduktion arrangeret i lag (UP varmere, koldere NED - det betyder ikke, at en VAND DOLE er absolut den kun koldt køligere end den ene oven) og to 21L vandreservoirer i foerste forvarmes og veludstyret arbejdsområde DLASZEJ kalder det, og den anden er klar til brug. NÅR vandet begynder først anvendes med er second to FØRSTE tygge Og mens opvarmet til SET TEMP. "

en af de bedste parametre af kedlen, dvs en graduering af sin brede vifte af

Jeg ved ikke, om det kondens kun virker kun i cirkulation så godt, eller måske til fremstilling af varmt vand på flow og hvordan disse cyklusser i sidste ende brydes
selv som ovnen over, inden de prioriterede varme vand fra kondens varmen skal bruges et sted ... godt jeg tror?
 
Logisk, du tager fejl, og der er også się.Kondensacja forberedelsen af varmt vand. Dette er allerede en standard langsomt.
 
Det kan købe Fokker: Cerapur ACU, også med indbygget 42-liters reservoir lag. De testede design, og den service? Den bedste i Polen, støttet af Golden Laurel:)
 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top