Saunier Duval Isotwin Condens 1924-1930 E eller F er et godt valg?

Jeg Isotwin F24 med lukket forbrændingskammer. En eller anden måde temmelig lav - på garantien jeg brød ned 5 gange. Snarere ville jeg aldrig købt dette mærke.
 
min udtalelse:
denne film er enten atmosfærisk strømning kedel (ew.turbo-Jeg kender ikke situationen for de rør), eller med indbygget bakke.
Jeg anbefaler: IMERGAS
-Nike (Eolo) Star 24 3 E - Flow (1850zł)
-Avio (Zeus) 24kW - med indbygget tank 45l (4600zł)
Det hele afhænger af varmt vand forbrug
 
nej det fyrede ISOMAX 30/35

reparatør at brande (og der er en skilling et dusin i Mazowsze region) udtalte i overværelse af blikkenslagere og et par tilskuere fra familien:

"Dette er faktisk i midten af vailant, flere og flere af disse ovne og brande på et sådant layout med zasobinikiem vil holde 42 liter 4 badeværelser med bruser bakker som standard er en soppebassin, bad og hvile, men vi kan ikke garantere og 6 bakker ville lette flow-zasobnikowo"

reparatør begrænset tilpasning stigning beføjelse til 24kW CO på 210 mio nieocieplonego grubomurowego gammel murstensbygning (60cm), hævdede, at det er nok

Anden ting - området er niezalezy% modulation af setpunkter på højst% henvise til maksimale effekt og ikke hoppe

Jeg vil blive informeret om kvaliteten, jeg har ingen indvendinger mod noget, men stolt af, i tillæg til omfattende postliste service mændene, for langt for, hvad jeg har :)

aha - pilocik roligt værker gennem to etager på første sal og er både indbygget sensor

Kondens fungerer godt i sommer for varmt vand
Du kan også fyre op en anden cyklus i CO med en separat fjernbetjening / detektor værelse

besøg på en servicetekniker til aktivering 200PLN-raising garanti

som nogen har yderligere spørgsmål, så spørg

ps hele sættet af skorstenen er privatejet samling, er der intet til at betale for logoet ;-)

Jeg foreslår i fremtiden at bruge store bogstaver i begyndelsen af sætninger og skriver med brug af polske tegn.
[Mod.serwisant73]
 
Virksomheden Saunier Duval er et mærke nu er en del af Vaillant Group. Det er muligt, at teknikeren ville du kunden ved ceremonien til at starte, men opførelsen af kedlen Saunier Duval Vaillant ikke svarer til strukturen. SD fordele ved projekter af franske eller slovakiske Protherm. For mange år Duval enheder skylder Saunier deres popularitet til gode tekniske løsninger til en overkommelig pris.
</a> <a href="http://www.vaillant-group.com/" target="_blank" rel="nofollow"> http://www.vaillant-group.com/</a>
 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top