SaYruS1

I simulatoren, havde jeg til slut resten.

Dette emne har rør kosmetiske ændringer.Men, det ændrer det faktum, at jeg har en version af "næsten" symmetrisk belastning membraner - det er mindre, og grafen næsten identiske.

Projekterne kan ske efter en masse:)

: Arrow: tomaszo - kan nogensinde undret som 4x12 "STX?:) På et diagram, det ser endnu, men jeg ved livet er en udsmider går ...

djbolo - som for mig ...gør projektet med nogen, derefter sælge det under sit banner - og jeg ved, du er normen, men for ærlige mennesker skandale.Kort sagt for uindviede - slangen kan være lidt forandring, og vil spille næsten identisk, men en smule større ændringer medfører drastiske forskel ...Så du kan sælge noget, der er et par cm anderledes under samme paraply ...

Ikke et helt år siden, da Kwaczorem det blev lanceret, det rozmawiałemz ham om det.Bestemt ikke efter at han forbød salg af sådan noget.

Netop dette projekt, som jeg har hidtil kun delvist på papir, er virkelig ringe.Det var en bedre udnyttelse af tomme kamre, og faktisk reducere dem.

: Arrow: mlody_elektronik - du har nogle polstring?Måske er der nogle flere billeder?

Den omstændighed, at den omstændighed, at jeg ikke havde til hensigt at sælge projektet.Jeg lærte jo lige før præsentationen af det færdige rør

zdecia polstrede tub, men de vil ikke snart, fordi jeg har en masse skole og kontrakter i forbindelse med omtale, så jeg ikke har tid eller anden måde er færdig med træning er ikke polstrede langt: P Så snart den tid, il gøre wynajde udstilling af billeder og endeligt ...

Nogle er ikke rimeligt spørgsmål, fordi når du sætter ind, at værelset ikke var givet til at bevæge sig i august.Men faktum var, at forhold højlydt ...

Var allerede på wycichł: cry:
Hvornår vil du gerne indsætte billeder af færdige rør?
Jeg er frygtelig nysgerrig, hvordan den vil slutte af med prezętować: D

Hvor meget vejer en kolonne?
Vil du gerne give hende nogle hjul?

Pozdro sebidino!

roligt lidt ned.Nå, fordi jeg ikke har tid til at afslutte dem.For nu er det hurtigt og der er ingen begivenheder for at kunne være nyttig.Jade samme nadstawkami have nogen form for begivenhed kommunikation.Og jeg har en masse arbejde med lidt at offentliggøre denne så trække med finish.Denne gang er der en hel skole.

En kolonne med ironwork og polstring er den vægt 105KG.August bringer en rolig at håndtere og let flyttede den til omkring 100m (bilen kunne ikke ride, fordi sneen fyger).Naturligvis de to personer, A snarere fordi han selv er ikke mulig.Sag kredse, men også jeg finder det yderligere 200 PLN pr udgave.Så chyab vil ikke ..

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back