SE Z530i-Vibration

F

Filiqp

Guest
Som ovenfor.Du er døde uden en forårsage vibrationer, fungeret godt og pludselig: |.Telefon ikke falder, ikke zmoczył august osv. Telefonen har mere end 2 år
Da noget at gøre med dette?Du skal bare hjælpe med det?Jeg har en skruetrækker til at komm rozkrecania som om noget;)
Z gori dzieki za ODP

Kan skærpe silniczek.Rozkręcania Som for denne telefon -
det er simpelt, da de slog zasłonkę taler så dens ikke »skade«.Walkers behøver ikke at untwist - samme organ.Vibrations er ud for de vigtigste højttaler.

Dette er ikke en del af vejen, kan du altid skal erstattes.Men måske du lige silniczku baseret på vægten af den dækning, og behovet for at forbedre boliger i silniczka fastspændingsanordninger eller hænge på szczotkach og du hæve den.Som allerede disassemblering af telefonen til at kontrollere effektiviteten af vibry med en spænding på højst 3V.Du vil have tillid til, at når de indsender er operationelt.Og hvis det på trods af ikke fungerer ... problemet kan være mere komplekse (blød, kold februar, ...?)

Jeg tjekke / rozruszam vibrationer og tilslutning til opladeren (SE).

Kun forsigtighed ...hvis jeg ikke tager fejl, SE oplader spænding er 4.9V oplader Hvis du vil tjekke, om at give impulser til farten ... Hold ikke for lang, fordi vibrations silniczek på virkelig lav spænding.

Calm down, hundredvis af vibrationer så kontrolleres ...og de fungerer selv ved 12V efter et par minutter.

og nedrives, som telefonen?noget, fordi jeg ikke kan.Skru de to skruer i bunden, men jeg kan ikke wgl op til udfordringen, flytte ...>. <

Gå videre og temmelig langt fra bunden af denne zakrywki behovet for at underminere.Den bedste pick-eller kreditkort.

Jaksa papirkurven (jeg kender ikke wgl kad koma august, fordi han ikke var åben endnu) en del af denne blok, som vibrerer.Jeg vil nu fungere normalt Vibes: D
med dekanen

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back