Seat Ibiza 2000 original Nina Programmering nøgle

D

dmc26

Guest
Jeg arbejder ikke for fjernbetjening Centrallås med originale nøgle.Er det muligt at en eller anden måde programmere tasterne til at være i stand til igen at åbne og lukke bilen?

Skriv hvad der skete.Det er tasterne er ubrugelige eller slot?

kluczuki mekanisk er ok, men ikke arbejder for fjernstyring af disse

sikkert, at dobrze.Chodzi mig om proceduren for at programmere disse taster, og hvis jeg kan gøre det selv?

1.1.1 Remote Control rødme bølger.

- Indsæt en af nøglerne til førerdøren lås.
- Drej nøglen til at lukke døren lås og hold i denne stilling i mindst 5 sekunder.
- Drej nøglen 3 gange i retning af at åbne døren lås og aktivere systemet.
- Fjern nøglen og kanal i retning af bakspejlet.
- Tryk på knappen Luk lås og hold, klik derefter på åben 3 gange.
- Slip knappen Luk.LED beliggende i tændingsnøglen bør begynde at blinke.Hvis nøglen kode vil blive vedtaget ved en kontrol modul virker centrallåsen.
- I løbet af de næste 20 sek.Det er muligt at programmere den anden nøgle.

1.1.2 Fjernstyring af radio-bølge modeller for 1999.

- Slå tændingen på mindre end 5 sekunder.
- Fjern tændingsnøglen
- Tryk på knappen Luk.
- Klik for at åbne 3 gange.
- Slip knappen Luk.Hvis nøglen kode vil blive vedtaget ved en kontrol modul virker centrallåsen.

1.1.3 Fjernstyring af radio-bølge modeller siden 1999.

- Slå tændingen på mindre end 5 sekunder.
- Fjern tændingsnøglen
- Tryk på knappen åbning.
- Tryk på knappen Luk 3 gange.
- Slip knappen åbning.Hvis nøglen kode vil blive vedtaget ved en kontrol modul virker centrallåsen.Lagt efter 55 [sekunder]:virker for mig 100% seacie ibiza 99rok

Med venlig hilsen ....

Jeg har en Seat Toledo 1997.I går jeg gjorde som du skrev.Hele dagen var god (pilot arbejde).Her til morgen åbnede vi, at systemet ikke har en bil.Batterier blev også nævnt i går.Please help.Med venlig hilsen

Dyziu065

hej jeg har et problem jeg har brudt låsen indsætte fra førersiden nær, men ikke åbne, så jeg ikke kan på denne måde at programmere tasten, hvis du virkelig kan gøre det anderledes?please help

Hej.
May 16, 2009 elektrode er tematSeat Cordoba 1,9 TDI krypteringsnøgle.Der er dine nøgler plads.Du vil finde masser af nyttig information for flere modeller af SEAT ikke kun på tasterne
Med venlig hilsen

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back