L
lolek66623
Guest
Hej, jeg er ikke helt et fælles problem, ser jeg forsøgte at justere Sempron 3000 CPU-frekvens, formået at kun 1,8 fra 1,6.
Alle emner til denne CPU er ikke beregnet til brug i min bios ikke ønsker at ændre det til noget andet, det er forkert, medmindre du omhyggeligt redegøre for og vælge den korrekte version, problemet ligger i det faktum, at de ikke kan jeg se disse funktioner viser, at når overclocking.Måske er der et program værd at overclocking fra Windows iktoś om dette ved, du profesionalna nogle råd
mit udstyr:
Bundkort: WinFast 6150M2MA
Power Supply: AC Power Supply - 230V 4A 50Hz
Hukommelse: 1,5 GB GoodRAM DDR2 "2 ben" 800mhz
Billede: Ge Force 6.150 INTEGRERET
(BIOS: Brand: Phoenix Technologies, LTD, version: 686W1P14, Dato: 01/17/2007)speed fan skærm:CPU-Z skærmen
ost skærme igen med et billede indlæg i forummet, snarere end på eksterne servere.Mery84
Alle emner til denne CPU er ikke beregnet til brug i min bios ikke ønsker at ændre det til noget andet, det er forkert, medmindre du omhyggeligt redegøre for og vælge den korrekte version, problemet ligger i det faktum, at de ikke kan jeg se disse funktioner viser, at når overclocking.Måske er der et program værd at overclocking fra Windows iktoś om dette ved, du profesionalna nogle råd
mit udstyr:
Bundkort: WinFast 6150M2MA
Power Supply: AC Power Supply - 230V 4A 50Hz
Hukommelse: 1,5 GB GoodRAM DDR2 "2 ben" 800mhz
Billede: Ge Force 6.150 INTEGRERET
(BIOS: Brand: Phoenix Technologies, LTD, version: 686W1P14, Dato: 01/17/2007)speed fan skærm:CPU-Z skærmen