Sende og modtage SMS med AVR og SIM300

H

hamsaeed

Guest
Hej, Kære venner Jeg ønsker at sende sms med sim300 GSM-modul. Jeg bruger AVR 32 microcontroller. kan du hjælpe mig plz? Tak for din hjælp.

Alt, hvad du skal gøre er at gå gennem AT kommandoer dokumentet for at sende SMS.using UART interface UC og modul. Også søge dette forum helt vil du få af materialer. bedste ønsker

Hej, Kære ven Please Help Me? Dette er for afsluttende projekt Universitet?

Hej Tak for din hjælp. Men du kan sende mig Shematic Dette projekt ...

Hej Kære Brugere. Plz hjælp mig, Hjælp mig om dette projekt ..... : Idé:

Har du læst materialet i den givne sammenhæng? Hver detalje er givet i det.

Hej Kære ven. Jeg Læs materialet i den givne link. Men jeg ønskede Send SMS med AVR (Med Codevision)? Plz hjælp mig? Plz hjælp mig? Plz hjælp mig? Jeg ville dette projekt om University? Tank Du Fro din hjælp ...

Ingen er her for at gøre dit arbejde. Vi kan kun vejlede dig i dit projekt. Portering avrgcc til codevision er nemt. Prøv det og kommer her, når du helst vil have info.

indlæg, hvad du har gjort indtil nu .. forsøger at spille med modem i HyperTerminal og forstå, hvordan det fungerer, og derefter skrive et simpelt program til at sende og modtage .. du vil få udgang selv ..

Hej Kære ven. Første Tak for din hjælp. Men, min ven, Plz Skriv et simpelt program, som gør det Med Codevision? Tak for din hjælp ...

Dette er et eksempel program .. hvis du har Keil derefter kompilere og køre programmet, og du kan se arbejder af programmet i serielle vindue. enhver Atmel eller Philips 8 bit controller vil støtte .... gøre modifikation for dig controller og IDE.

y controller vil følge denne logik alene. det depende på controlleren, du bruger og dens programmering syntaks .... denne logik i universelle for alle regulatorer og de fleste modemer ... hvis du har at89 serie controller dette program vil dorectly arbejde ... men tænk før du bruger Atmel 89 serier controller.

Hej, Tank du finde nyttige, men jeg kan ikke bygge dette projekt? Plz hjælp til at bygge projekt ... Tank dig om hjælp ....

som IDE ... bruge Keil til at bygge denne kode, eller indlæg, du koden her og fortælle, hvor du rammes ....

Hej, kære ven. Første Tank for din hjælp, jeg bruger ATMEGA32 microcontroller. . Tank for din hjælp

<span style="color: grey;"><span style="font-size: 10px">---------- Post tilføjes 09:41 ---------- Forrige post var på 09: 08 ---------- </span></span>
Hvor er min ven ?????????????

hvilke fejl du får, når du kompilerer programmer ... Tilføj korrekte header filer. første simulere koden og se, hvordan det fungerer, og forstå det ... Du kan ownload Keil uv-2 eller C51 fra [url = http://www.keil.com] Keil Embedded Development Tools for ARM, Cortex-M, Cortex-R4, 8051, C166, og 251 processor familier. [/ url ] -> evaluering software-> C51 prøve det, og du senere kan unstall det ... eller ændre programmet til at udarbejde på din IDE ....

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back