Sende og modtage SMS med AVR og SIM300

Hej, kære ven. Jeg er ikke Enhver Om dette projekt. Plz du kan hjælpe mig ???????[ COLOR = "Silver"] [size = 1 ]---------- Post tilføjes 11:01 ---------- Forrige post var på 10:46 ----------[/SIZE] [/color] Hej, plz hjælp mig ????????? Plz hjælp mig ????????? plz hjælp mig ?????????

/ * Header fil erklæring * / # include / * SFR erklæring * / SFR lcd = 0x90; / * enkelt bit erklæring * / sbit RS = 0x90; sbit DA = 0x91; void forsinkelse (unsigned int); / * modem-funktion decalration * / void uart_init (void); unsigned char Rx_data (void); void Tx_data (unsigned char); void Tx_Str (unsigned char *) void indtaste (void); void gsmcmdsend (unsigned char *) void gsm_init (void); void Recv_frm_mob (); void snd2mob (); / * variable erklæringer * / unsigned char telefon [15]; unsigned char pass [2] = "Hej"; void main () {lcd_init (); / / Til initalise LCD uart_init ( ) / / Til initalise den UART send2mob ();} void uart_init (void) {TMOD = 0x20; / * timer 1, 8 bit auto reload * / SCON = 0x50; / * sæt 9600 bps baudrate * / TH1 = 0xfa; / * seriel mod 1, muliggøre modtagelse * / TR1 = 1; / * timer1 start * /} void indtaste (void) {SBUF = 0x0A; / / line feed while (TI == 0); TI = 0; SBUF = 0x0D / / vognretur mens (TI == 0); TI = 0;} void forsinkelse (unsigned int sek) {unsigned int i, j, for (i = 0; i

Der er beskrivelse af hver linje .... du se ind i den .. hvad beskrivelse, du har brug for?? har du gjort enkel serie comm programmer for avr controller ????? hvis ikke skrive et simpelt program til seriel comm og sender nogle data til lcd .....

Hej min ven, jeg ikke simpel seriel comm programmer for avr controller? Kan du sende mig Shematic dette projekt??

<span style="color: grey;"><span style="font-size: 10px">---------- Post tilføjes 11:25 ---------- Forrige post var på 11:20 ----------</span></span>
Kære ven, er det Project For ATMEGA 32?

<span style="color: grey;"><span style="font-size: 10px">----- ----- Post tilføjes 11:29 ---------- Forrige post var på 11:25 ----------</span></span>
hvor er min ven ??

jeg er i embedet og kan ikke tilbringe tid sammen med dig .... hente AVR tutorials og lave nogle eksempel programmer i det eller se eksemplet i AVR installerede mappe for seriel kommunikation .... jeg kan ikke være online for mere tid .....

Jeg er ked af, når du er online??

<span style="color: grey;"><span style="font-size: 10px">---------- Post tilføjes 11:41 ---------- Forrige post var på 11:37 ----------</span></span>
Tank Du for nyttige, men du kan designe Skematisk for dette projekt ?????? Tank Du, Tank Du, Tank You, Tak for din hjælp ?????

Hej Kære ven, First, Tak for din hjælp ..... Kan du skrive dette projekt om ATMEGA32? Plz hjælp mig! Plz hjælp mig! Plz hjælp mig!

Jeg tror, at dens mere hjemmearbejde, som du forsøger at få det gjort her ... i stedet kan du søge i Google og gør dig klar løsning tooo ..

Hej, kan min Firend du sende mig Skematisk Dette projekt ????????? Tank Du ...........[ COLOR = "Silver"] [size = 1 ]---------- Post tilføjes 06:35 --------- - Forrige post var på 05:28 ----------[/SIZE] [/color] Hej, kære venner. Please Help Me, Please Help Me, Please Help Me, Please Help Me, Please Help Me, Please Help Me .........

Hej, mit firend kan du sende mig skematiske dette projekt ????????? Tank du ...........[ color = "sølv"] [size = 1 ]---------- Post tilføjes 06:35 --------- - tidligere post var på 05:28 ----------[/size] [/color] hej, kære venner. Please hjælp mig, please hjælp mig, kan du hjælpe mig, kan du hjælpe mig, kan du hjælpe mig, kan du hjælpe mig .........
stoppe tiggeri og gøre noget.

har du google? de er så mange projekter til rådighed ..........

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back