Serial Communication & Matlab

S

scoppulal

Guest
Hej!

Jeg er nødt til at sende kommando et modem via serielle port og vil bruge Matlab seriel kommunikation værktøj.
and matlab recognized the modem, anyway when I try to send AT commands I have no reply from the modem itself!

Jeg brugte instrfind
og Matlab erkendt modem, alligevel når jeg forsøger at sende AT kommandoer Jeg har ikke noget svar fra modem selv!

Også follwoing meddelelse vises:
"Advarsel: En timeout opstod før Terminator blev nået."

Her følger den kode, jeg brugte:porta_ser = serial ( 'COM8');porta_ser.BaudRate = 4,800;porta_ser.DataBits = 8;porta_ser.Parity = 'none';porta_ser.StopBits = 1;porta_ser.FlowControl = 'none';porta_ser.Terminator = 'CR';fopen (porta_ser);
fprintf (porta_ser, 'ATI3 «)pause (.1);fscanf (porta_ser)
fclose (porta_ser);Slet (porta_ser);Kan nogen hjælpe please?
Thanks in advance

 
Rozwój nowoczesnych technologii sprawia, że coraz więcej czasu spędzamy w internecie. Nie tylko w ramach przyjemności i spędzania wolnego czasu, ale także obowiązków związanych z pracą zawodową - coraz więcej osób nie jest w stanie wyobrazić sobie wypełniania swoich codziennych obowiązków bez dostępu do komputera, smartfona, a przede wszystkim Internetu. Jakie zagrożenia się z tym wiążą? Na co należy uważać, czego nie robić i jakie środki przedsięwziąć?

Read more...
 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top