sien ned i et BGA

A

ANDRZEJ_9210

Guest
VELKOMMEN,
HVOR at købe billige BGA si.
Har du brug for at gøre dette der nogen stå?
Hvad er kemikalier, der anvendes?
PLEASE HJÆLP TEMECIE BGA ASSEMBLY.
pozdr,

Kemi www.pbtechnik.com.pl - coca
og flux www.tme.pl alphametals

Må ikke købe det billigste, fordi det er kun godt mord.
Jeg har en boks, hvor en enkelt filter, og sætter zkręcasz det og du gør.
Efter jeg har tilføjet en lille ændring af to plaques skruet fast til sigte fastspænding system, og jeg er glad getting-OK.

huller skrev:

Kemi www.pbtechnik.com.pl - coca

og flux www.tme.pl alphametals

Jeg kan ikke lide dem er gratis, men mængden i sprøjten 25g omkostninger 42 zł og 0,5 kg, medmindre jeg betalte 190 zł, fortynder indsætte formentlig 90 złociszy ...Jeg indså, at ikke en eneste gang i nettet på online-butikker ikke er billig ...Og jeg kan være galt?

Kunne nogen give mig lidt selskab fik oplysninger om, hvad de sælger med håndtag skærm kemi?... Hvad vil du anbefale?Dem fra gsm-teknologi interesserer mig ikke.
marmat: hvor du kupowales da der efter din beskrivelse sådan, at jeg svarede
PS.Jeg tænker på skærmen for at aftalerne med Nokia-telefoner

Z bloddryppende dziekuje ...

pbtechnik coca i 10 ml koster noget omkring 50 PLN, men pasta er Revel, ikke hvad der er givet til den kinesiske lort, når købet skærmen.

Jeg er der til chinolu gøre lidt for at store lærred ....og indsætte i heats til 100C så wytopić flux pasta er tæt og ikke afviger fra sigten perler under opvarmning.- Paste er næsten tør, men jeg var en metal værktøj kan pålægge.

God Mænd, kemi allerede ved, hvad de skal købe, og hvad disse harper?:)

De bedste er dem, der er særskilte filter for hver scalaka og på nettet, der er lidt.Køb ikke dette fra quinol ciękim sigte, fordi lukkebeslaget og kuglerne falder i en sigte: (gange skal anbringes på køl!

OK Hvad skal allerede kendt, men kan podałby kontaktoplysninger for nogen, det være sig gode Qpić

også skærme efter 49 zł er g. ..værd, jo bedre de er allerede solgt at jævne den underkopper og plader til fange klip: wink:

ingen cool men jeg stadig ikke ved, hvor jeg kan købe, give enhver web-adresser eller CUS, snarere end side-GSM-teknologi, fordi disse ikke ønsker at sidde

hvad er for dyrt for techno ...? At der kun er 100 przepacisz for dem med en stand ...netværket kan stadig købe dem dyrere: D, arbejde på dem, vil spørgsmålet om dygtighed og erfaring: wink:

Frygt ikke, jeg i dag får et element af sold (28 sigter separat), som jeg tager det nøjagtige forhold test:)
Disse hvad sier 28 kan hver gang det er i duuuu ... y lægge hul.
Pozdro,
Thomas WL
PS Cene kommentar om, hvordan man får en sending, hvorvidt det var det værd

du behøver at vide, hvordan du gør det, og de 28 i én, og det kan arbejde ret godt:!:
Vi har kun brug for at vide, hvordan du gør det, du har ingen idé om hvordan denne og de enkelte ved, hvordan professionelle du er fucked up ...

Nå, mastah, fortæl os, hvordan du gør pænt om 28w1?Er det ikke det forum for at hjælpe hinanden og ikke fra andre nabijac august, ja, medmindre jeg tager fejl?
Pozdro,
Thomas WL
PS Jeg har ikke et problem med denne crap

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back