sien ned i et BGA

gsmline skrev:

De bedste er dem, der er særskilte filter for hver scalaka og på nettet, der er lidt.
Køb ikke dette fra quinol ciękim sigte, fordi lukkebeslaget og kuglerne falder i en sigte: (gange skal anbringes på køl!

og jeg har en anden metode, men virker også: bare en god pres og en skærm vil ikke bøje selv en millimeter - I går aftes Jeg testet den nye sitkach og er bedre, fordi det er nemmere at integrere dem i layout, med mere arbejde at gøre går meget hurtigere.Med god pres er der intet at undslippe loven mellem skærmen og layout, og som for at sætte varme, er det stadig bare en skærm til at passe godt for at varme op, kuglerne selv gøre, og fordi skærmen er et metal, der varmer op i august og så og så.Selvom måske din metode også har fordele, fordi det er mindre arbejdskrævende, men som alle plove kan:)
Pozdro,
Thomas WL

Mine herrer, gøre netop dette:

efter at være blevet fjernet fra kameraet system skal renses fra resterne af tin på en wire, så vask det vil ikke være fast og ikke iført en colophonium, lyve for den rene uædle metaller, ustwic si klip magnetiske pin, sprøjte, anvender en pasta, skal du trække en spatel, så hotem varme, temp 320, gør ikke ondt at give mere:), luft ved 2-3, ikke for meget, bør ikke wydmuchnąć af bolde blev begravet, og nu vigtigt at varme op i begyndelsen af wypięło si, så systemet vil stige til przylkejony toppen sigte, og varm så skabt alle de bolde, som nu vente przestygnie, vi giver en flux system, der er adskilt fra skærmen, ja, og indsætte det på albummet, noget mere:?:

Velkommen

Og så det ser i billeder: http://www.impextrom.com/video.htm

hee, nej jeg, intet enklere, du simpelthen nødt til at gøre et stykke selv: wink: og han vil vide, hvad der foregår, så du skal ikke skrive, at 28 er et padziewko ...

Jeg vil sige dette: Som for mig er det forfærdeligt crap 28w1.Fra torsdag 28 spiller individuelt og som for mig, himlen er bedre (hvilket ikke betyder, at 28w1 til noget godt).Bare tænk på hvordan en person kan ikke lide at have det sjovt, at 28 særskilt er bedre og tilstrækkeligt.Med ovennævnte vil jeg ikke overveje 28 fra hinanden.Og også så jeg foreslår resten.
Et plus version er også 28 separate skærm positionering og layout - meget nemmere, idet 28w1.
Pozdro,
Thomas WL

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back