SIM300 breakout PCB design - lad os fab nogle PCB:)

D

ds18s20

Guest
Hej, For nogen tid siden nogen nævnt, at de har udviklet en breakout PCB for den irriterende GSM-modul - men tråden gik død, og jeg gjorde ikke høre tilbage fra den pågældende person. Hvis nogen havde gjort en PCB design for Breakout board for SIM300 modul, så lad mig det vide og evt dele dine gerbers - Jeg vil gerne Fab få bestyrelser for mig, og hvis der er interesse, kan vi fab et parti, og hver bestyrelse vil være som $ 10 eller derunder. Ved parti mener jeg en mængde på 10 boards eller derover. Jeg alt for udviklingshæmmede med Eagle til at sidde ned og gøre bestyrelsen, DRC det, The Whole Nine Yards. Det vil formentlig tage mig en måned frustrationer, så hvis du allerede har gjort det (hvilket også betyder, at du er en badass med CAD) Undlad venligst fortælle!
SIM300_module.jpg
Tak ~ B

hvad spicifically udformningen af PCB, du ønsker? hvad er din ansøgning?

[Quote = modul fyr] hvad spicifically udformningen af PCB, du ønsker, hvad er din ansøgning [/quote] Hej Bare en grundlæggende breakout -? Betyder alle pins fra mocule dirigeres til en loddeø eller anden form for stik - uanset hvad. Noget virkelig grundlæggende Tak ~ b

Jeg fik nogle 74LS573, LM393 og LM358 blandt andre i min kreds, der danner grænseflader en μC til SIM300 modul. Jeg planlægger at ruten printet mig og jeg har brug for nogle råd om, hvordan man abt det. Tha SIM300 dataark har nævnt tyndt om at have en særskilt digital og analog jorden. Behøver jeg at have to forskellige årsager? Behøver jeg at samle alle digitale IC'er sammen ved hjælp af en enkelt jorden og derefter dirigerer det til et enkelt punkt med et andet slået analog ICs? Af den måde, jeg bruger kun en to lag bord. Evalueringen kit havde hele området, hvor SIM300 modulet sidder lodde maskeret. Er det anbefales?

Hej ds18s20, du fik nogen fremskridt i udviklingen af SIM300 bord endnu?? Lad mig vide, hvis vi kan gøre nogle

[Quote = gemni7] Hej ds18s20, du fik nogen fremskridt i udviklingen af SIM300 bord endnu?? Lad mig vide, hvis vi kan gøre nogle [/quote] Nope, det synes at være et modul, som hasn't produceret megen interesse. De har en dev bord, men dens prohibitivt for at købe det bare for at lege med modulet ... Jeg har den stik, men det er for lille til wire med rottehaler. Så jeg har fundet et andet modul, som giver mulighed for mere "civiliseret" ledningsnet til proto formål:)

Jeg har både SIM300 og SIM300C. kun diff er stikket type, 300C har 60pin DIP-stik, meget nem at bruge. lave u sind fortæller hvilket modul du har fundet, og hvor meget det kostede brt dag

[Quote = gemni7] do u sind fortæller hvilket modul du har fundet, og hvor meget det kostede brt dag [/quote] Jeg har SIM300_V7.02 trykt på modulet. Fik det for $ 50 direkte fra SIMCOM. Telefon: 86-139-228-03-475 Det selv kom med et stik, som er SMD og reel smerte at lodde. Desuden er der isnt nogen SIM-stikket eller antenne stik, så dev bestyrelse ville være ideelt. Ellers modulet er ikke brugbar for mig. At stikket er bare for lille. DEV Bestyrelsen er tilgængelig for jeg wouldnt bruge $ 130 for nogle PCB ... :) ~ B

Jeg har samme SIM300. Jeg vil udvikle min egen bestyrelse, så jeg kan bruge det, har jeg fået det billigere end dig. Jeg har også antennetilslutning med kabel og antenne for $ 4,00 og kun det virker fint. SIM Jakke koste mig $ 2,00 ikke dårligt. forhåbentlig vil jeg være i stand til at udvikle min egen bestyrelse i næste uge. Hvilke dokumenter & hjælpe filer, du har fået fra SIM.com? [/Tex]

Billigere er relativ dude - husk, du er ikke i USA, så chepar er kun et spil af ord så ... :) Tænk på offeromkostninger og købekraft! Jeg fik alle de dokumenter fra SIMCOM. Her er det: www.cognitivekipple.com/store/ssim300.zip Også nogen gav mig en Protel fodaftryk DDB fil med dette modul, så i tilfælde, der hjælper her er det: www.cognitivekipple .com/store/sim300.ddb Jeg har ikke Protel så jeg kunne ikke bruge det, men hvis du er i fab biz jeg er sikker på det ville give mere mening for dig. Uanset det endelige produkt kan være, bør dets fremstilling koste mindre end dev bord ellers vi er bedre tjent med Sim's egen dev bord ... LOL

UR velkommen. Hvis du finder en god kilde til disse bestyrelser lad mig det vide. Jeg er stadig ikke i stand til at fyre op min lille modul, Thx

Hi guys, Er der nogen færdig SIM300 breakout bord? Hvis nej, bedes du kontakte mig. Jeg kan give forenkle breakout PCB montering. Jeg kan også levere andre modul evaluering bestyrelser, se venligst min hjemmeside på: www.hi-cloud.com . Eller send mig en mail til: keith3000@163.com. Hav det sjovt med trådløs!

[Quote = highcloud] Er der nogen afslutte SIM300 breakout bord? Hvis nej, bedes du kontakte mig. Jeg kan give forenkle breakout PCB montering [/quote] kiggede på hjemmesiden, men jeg ser kun få demo / udvikling boards -. Som man arbejder med SIM300 moduler?
SIM300C_EVB.JPG
MC55_EVB.JPG
MC39i_EVB.JPG

Hej, her er billedet for SIM300 modul. Vi udviklede en serie af breakout PCB for GSM / GPRS moduler. Ligesom MC55, Sim300/300C, GR64 osv. Link: [url = http://images.elektroda.net/89_1212046191.jpg]
89_1212046191_thumb.jpg
[ / url]

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back