SIM300 breakout PCB design - lad os fab nogle PCB:)

hej sabeti_1990 u har tilsættes 2 elementets betwin RxD TXD mega 64 og sim 300 og ikke skrev, hvad er det jeg bruger sim 300cz men jeg kan kun sende data whith mikro-og ikke recive fra sim300 hvad er problemet? kan u hjælpe mig? hvorfor jeg cant reecive data fra sim300 til mikro men kan recive fra sim 300 i pc

hej, arbejder sim300 uden en SMF05C?? Jeg ønsker kun at gøre nogle forsøg med sim300. Er det muligt at kommunikere kun over TX og RX?

Er der en standard bånd stik til rådighed, som vi kan bruge til at forbinde en SIMCOM til en breadboard / PCB? Jeg har en SIMCOM548C. Dette har en 60 pins stik. Jeg har den kvindelige SMD-stik til det, der ligner sin vil være temmelig svært at hånd lodde. Men den hunstik ser meget gerne stikket du får på en masse af flade bånd. Jeg tænker, hvis en passende bånd stik kan sættes i den bånd ledningerne kan tilsluttes nemt til PCB / breadboard (behøver jeg kun omkring en fjerdedel af dem) Enhver ved, hvis dette er muligt? Vide, hvor du kan købe bånd stik fra?

Jeg har et spørgsmål om Layout overvejelser er det nødvendigt at oprette en stelplade på printet under moduler holdning? Det anbefales at komme i forbindelse skjoldet til denne grundplan? En anden ting er brugen af kun de std Serial interface (ikke Debug) med RXD / TXD & GND, skal der tages hånd om eventuelle overvejelser om at forlade de andre Pins (RTS. ..)? Tak for oplysninger!

[Quote = sabeti_1990] Hej alle Det er en PCB i sim300c + atmega64, at jeg gør det. det virker godt håber, det er nyttigt, hvis u ønsker en anden fortælle mig være en succes [url = http://images.elektroda.net/34_1227773580.jpg]
quote] Grateful kan du forklare mere om dette PCB

hej alle, jeg er design et projekt for sim 300cz på min skole. det samme det (sim300c). I dont finde datablad af modul 300cz. kan u hjælpe mig? skynd dig! tak alle meget!

du kan forklare omkring PCB og give mig PCB email: truong_giang2211@yahoo.com tak tak!

hvordan jeg kan læse sms med på kommando i koden med micro (ikke hyper terminal)? og hvordan jeg kan afsløre Enter (CR)? Tak

Kig på kildekoden i slutningen: [URL = "http://s193925491.onlinehome.us/lighttower/"] SMS kontrol projektet [/URL]
block_diagram . png

Hej Venner, jeg vil sætte pris på hvis nogen give mig PCB design for SIM300CZ EVB ..... Thx Regards, Ali Ahmad

Hej alle, jeg gør et projekt ved hjælp SmartTM1 GSM-modul. Må jeg kender nogen der har gjort med denne GSM-modul, før coz jeg kan ikke finde brugsanvisningen til dette modul. Thankx en masse. Quang Tien

Godt arbejde herrer, nu da stikkene kan sættes i en Eagle designe sidste skridt til at gøre dette til en virkelig positiv indsats for alle dem, EVB asylansøgere er at offentliggøre Gerber filer, så alle kan nemt sende dem til en billig kinesisk fab hus og gøre bestyrelser med nul indsats. Enhver, klar med gerbers for en enkel break-out PCB for dette modul?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back