Simulering kun en del af et spor i HFSS

A

AndyECE

Guest
Jeg er at designe et feed system for et plaster antenne.Det er en SMA stik fører til en kurve.Jeg forsøger at se på kun input SMA og spor fører til antenne, men jeg ønsker ikke at medtage den antenne, fordi det tager lang tid at simulere.

Jeg hakkede i den del af systemet, at jeg er interesseret.Lige nu, spormængderne går ud til udgangen af kredsløbet og opsiger ved at trykke på stråling grænse.

Is this correct?Min forståelse er, at noget, der når frem til den stråling grænseforholdene betragtes som "forsvundet", og så jeg regnede med at den omstændighed, at spore rent faktisk ikke gå nogen steder vil ikke påvirke min tilbagevenden (S11).

 
Termin "snowshoe" odnosi się do metody jaką spamerzy wykorzystują wysyłając swoje wiadomości przez duże obszary Internetu, ciągle utrzymując je na powierzchni, tak jak to robią rakiety śnieżne.

Read more...
 
Hej!

Deres overbevisning om, at noget, der når frem til den stråling grænseforholdene anses "borte" ikke er helt korrekte.Den energi absorberes men ikke alle.

Du kan kontrollere dette ved følgende måde.Træk den waveguide som begejstret fra den ene side og "læsset" om stråling grænsen fra anden side.Du vil se, hvor meget energi er afspejlet.

Jeg tror, at du bør sætte slået porten på den anden side af din linje.Og hvis du vil slutte indre og ydre modeller i fremtiden (i Ansoft Designer som eksempel) vil du få brug for S12 af Deres interne model.

 
hej,
Kan nogen guide mig hvordan model SMA eller enhver egnet stik i HFSS for kørsel patch antenne?

 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top