Skift disken Passat B5 FL 2002.

B

broda1301

Guest
Trods ihærdige forsøg kan jeg ikke zadoptować nowj kabinet.Selv den manuelle przeklepywanie vin nummer Immo pin og intet kunne.Er der nogen der har nogen idé.
Måske kirken skæg (at) wsinf.edu.pl
 
fjerne Immo ecuen og den ulejlighed jeg skrev til dig tidligere, at du har en ny ren transporder at få det indført i Immo 3 og forstå, at de gamle nøgler, der ikke koder
 
trasponder nye og stadig ingenting.Alle pdstawione i den nye kabinet og intet andet.

Mamtakie spørgsmål, fordi urene srare
Software Version: VWK501LL
en ny
Software Version: VWK503MH
Kunne dette være et problem, og Jesi så, hvordan man skal håndtere dette?
 
Poradziłeś dig selv?Hvordan man ikke at indsætte den anden bin, kontrollere pin.
 
PIN 6567

Som i den gamle kanal 50 giver pin (eller 06.567) er den første jeg har at give test, fordi det ikke er tilgængeligt for at gemme en VAG den nye viste værdi er ikke min eneste pin 32000, og hvordan det gemmer fejlen

dette link er bin
http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=5842120 # 5.842.120
 
Bina kontrolleret dette pin handler om hensyn til det andet bin.Kasowałeś fejl i skabet? Du teste, om denne VDO, eller MMO, og hvilken type transmission?
 
Begge er VDO Bina at smide en ny i morgen.Hvilken slags dækning er det?
 
Det er hvis begge er fra CAN?Jeg skrev en owykasowaniu fejl i 01 og 17
 
som muligt, både CAN-I.fejl eller sletning.Ba nok at se ure, og endnu andre har intet.Tilføjet til 1 [time] 16 [minutter]:Bin frysere nye PIN-kode 14573B0920849A_v04.binBeskrivelse:n / a

 
Og med fryser, en gammel 06.567 auto brand?Ny pin er korrekt, ellers mikro-wire registreres / andre forarbejdningsvirksomheder / 0000 kilometer kun,,,.Hvis du ryger og auto tilpasning wyłąśczasz betaling.i et par sekunder.og ikke forsøge at vedtage de 17> 10> 00> 0
 
så den gamle garderobe auto brand.Prubowalem både metoder og ingenting.
 
Jeg tror, at noget i denne namieszałeś bini zerowałeś imødegå den nye proces?Hvorfor kan ikke beregne en korrekt afvikling af denne closet?der er noget galt så læs venligst denne Bina, og hvordan det kan, når du læser noget posypało
 
mest interessante er, at disse ure fyres med golf IV 2001 immo2 og gik.Inputs også ændret, men kun én gang kan Gentlemen Ata sikker nogle input til 3B0920849A.
Zczytywałem vagtacho usb, og jeg bruger det ofte, og der er ikke noget problem med det.
 
I bilaget du wsadzik.3B0920 849A V03 VDO.binBeskrivelse:n / a

 
Cremona dette feed ikke virker er beskadiget, og brug for en V-04.
 
På en mærkat på måleren er i tælleren er betegnelsen V07 V04Lagt efter 4 [time] 9 [minutter]:efter et mislykket tilpasning af kanalen 50 sådanne fejl krak

2 fundne fejl:
01176 - Key
1965-1910 - Uautoriseret - Intermitterende
01177 - Engine Control Unit
1965-1910 - Uautoriseret - Intermitterende
 
Hej Bina, så prøv denne.3B0920849A__KOMBI_WEGFAHRSP_VDO_V04_WVWZZZ3BZ4E171190_____VWZ7Z0C8233921.binBeskrivelse:n / a

 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top