Små oscilloskopet.

Måske "Przeciwatomowa EBL21 ...":) Pozdrawiam Triody Forum!
Og som for oscilloskop er formentlig ikke til 500V maksimale spænding kan anodiserede at give glas og dermed reduceret lysstyrke.Jeg ved ikke robiłbym ingen lygter på måleinstrumentet, fordi der har en "performance", og der bør ikke være rozjeżdżać og lamper er ældning og har en betydelig rozrzuty parametre.Dette instrument er nødvendigt "til" kan ikke i et uventet øjeblik for eksempel lampe osv. Det er op til den lyd til ...De ved:),
hvis lys er stor på trods af sine fejl.Han kan de fuldt ud forstår skønheden i deres udseende i arbejdet.

MichałKob wrote:

Jeg ved ikke robiłbym ingen lygter på måleinstrumentet, fordi der har en "performance", og der bør ikke være rozjeżdżać og lamper er ældning og har en betydelig rozrzuty parametre.
Dette instrument er nødvendigt "til" kan ikke i et uventet tidspunkt, for eksempel en lygte falder osv.

MichałKob wrote:

Måske "Przeciwatomowa EBL21 ..."
:) Pozdrawiam Triody Forum!

Og som for oscilloskop er formentlig ikke til 500V maksimale spænding kan anodiserede at give glas og dermed reduceret lysstyrke.

Nogen ville dziabkę hendes wykuł.På oscilloskopet kun kan bruges til visning af processer,
er forbruget af nuværende og afgifter i tabellen, hvis nødvendigt.Ud over denne cool design.I modsætning til optrædener skal kende noget til oscilloskop gøre.Jeg beundrer forfatterens beslutsomhed og forstoppelse.Den virkelige DIY

Jeg tror at øge spændingen på pladerne odchylających (og om anode), men det vil stadig narazie.Jeg vil søge at udvide den samlede længde af billedet på skærmen.
Nu er vi venter på mig til at gøre monitorka lampe oscilloskoper (herunder B6S1) alle lamper selvfølgelig.Jeg ved hvordan du gør det, jeg har kun problemik raster med fræser og puls ramme men håndterbare.Først vil jeg nødt til at køre generatorer afvige og se hvad der foregår, hvordan man kan give en vision for anode signallampe ...
Best regards, tak for nogen mening!

PS>> Tilføj B6S1 lampe strømforsyning ordningen.
zasilacz_B6S1.PNGBeskrivelse:n / a

Velkommen!Opførelsen af PRL familie.Ingen personskader naturligvis, men med stor respekt.Enkel og tilfredsstillende job!I dag i en alder af computere, glemmer de gamle løsninger, som i dag er yderst effektiv.Nogle af os husker fabrikken radio i den samling af "luft" i midten af alle år,
som er monteret i teknologi hjemmeside.Ved gennemgangen af projekterne professionelt udført, selv om super wykonannych plader, forarbejdningsvirksomheder spekulerer på, om en god måde.Måske det hele skyldes, at min første design blev udført på spider mirakuløst fået transistor ballaster.Lampen ikke blev oscilloskoper at vinde!
Beklager, at dette indlæg ikke at tilføje noget nyt for elektronik.Intet nyt til emnet.Men det bør være stor ros for skaberen af dette projekt, som ikke er bange for at gå tilbage til basics.Denne oscilloskop "se" mere end mange digitale opfindelse.

Rar!Efter at have afsluttet deres kapslinger vil være fint.Bare hvorfor er billedet af bleg?
Oscilloskoper, hvad de skal købe - jeg købte en lille russisk oscilloskop til 1MHz i Wroclaw i Komisie Foto: D.For 30 zł!

Jeg ønsker at gøre det på denne oscilloskopet.Jeg har allerede indsamlet de vigtigste dele (lygter som oscilloskoper brug 8ŁO29).Jeg har et par spørgsmål:

1) Hvorfor pentody og oscilloskoper er Zarzón lygte fra forskellige kilder?

2) Hvor god er kondensatorer på områderne skifte?Jeg har jedenasto-stillingen skifte, og jeg vil gerne komme med yderligere to intervaller.

3) Skærmen på lampen oscilloskoper założyłeś siden begyndelsen af den forsamling har været tvunget til at forstyrre?

Hej!
1.Lamper EFxx har żarzenia spænding 6.3 V mens spændingen B6S1 er żarzenia 4V og er derfor to forskellige viklinger, den er skrevet i begyndelsen ...
2.Kondensatorer eller anden måde er specielt udvalgt af mig, og det
er fordi jeg ikke ved, hvordan det er beregnet for tranzytronowego generator.Jeg har skiftet til en mere liberal holdning omkring 5, men desværre meget vanskeligt at afgøre, om mid-generator kunne drives ved højere frekvenser med tilstrækkelig stabilitet.Du er nødt til at prøve det.
3.Skærmen på lampen er fra starten, ser på de forskellige Oscilloskoper, hver lygte har en skærm.Dette skyldes den elektronstråle til beskyttelse mod uønsket elektromagnetiske felter, der kunne forstyrre det arbejde lyser (kørsel ville være falsk).
Denne oscilloskop er bygget først, når kontrollen fungerer som repareret så hjælpeansatte øjet:) ikke giver en korrekt afvikling af super men sikkert vil hjælpe i mange værker.
Yours!

marcin_oizo wrote:

Hej!

1.
Lamper EFxx har żarzenia spænding 6.3 V mens spændingen B6S1 er żarzenia 4V og er derfor to forskellige viklinger, den er skrevet i begyndelsen ...

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back