Spørgsmål om udformningen af PCB til en guitarforstærker

C

Consul

Guest
Jeg er på det stadium i udformningen af pladen til en guitarforstærker Soldano baseret på spidsen af atomare SE.Jeg har ingen erfaring i design af fliser til systemer, der opererer ved høje spændinger, og derfor har jeg et par spørgsmål.

1.Hvad bør afstanden mellem de stier, som f.eks masse og elledninger?Potentielle mellem dem er store og formentlig ikke for meget er det tilrådeligt at henvende sig til dem.

2.Er det meget værd "upychać 'items?

3.Skal en masse gratis at udfylde felterne på pladen?Jeg bryder mig om dette, især fordi home plate dette betyder hurtigere og bedre fordøjet og desuden tidskrævende løsning er anvendt i mindre omfang.Måske er det bedre at udfylde disse rum uden at forbinde dem til andre veje?

4.Lamp EL84 har en række gratis ben.Kan de holde stien uden nogen skade på drift / kvalitetssystem?Overgangen til disse wyprowadzeniach forenkler i mit tilfælde, kører stier.

Til opførelse af "one-off" - især røret, gør brug af printkort ikke meget mening, hovedsagelig på grund af termisk og eventuel lækage af overflade, som i tilfælde af højere spænding kan dårligt "humør".De systemer "fabrik", fordi det var meget gavnligt."maske" eller dække overfladen af glasfiber isolering med malede "vinduer" for adgang i løbet af lodde tin.
Med hensyn til amatør-og engangsartikler gunstigt for opførelsen af "Edderkoppen", eventuelt ved hjælp af universel fliser til passager i det system, som udsender en svag varme (f.eks farvejustering).
Selv om ikke alle EL84 output rør anvendes, skete det, at nogle producenter er fri udrejse forenet indbyrdes, eller for eksempel, at katoden.Det er sikrere at undgå.
De strukturer, som afgiver mere varme - og for sådanne systemer er lige rør - "fyld" pålideligheden af forværrede strukturelle elementer og levedygtigheden af hvert element falder med stigende temperatur, fordi halvleder strukturer "slå på hovedet" tube strukturer.Tube Odra havde perioder med fejlfri drift af flere timer, og rør TV er forkælet mindst 1 gang om året ...

Byggeri kan ikke masseproduceret, men nogle stykker der kan ske, og derfor besluttede jeg at gøre pladen.I øvrigt, i tilfælde af problemer er det lettere at "omfatte" en sådan struktur.
Med hensyn til pålidelighed, modstande, for selvfølgelig, "højere magt kaste" temmelig løst, og i en passende afstand fra elektrolytten.Det er heller ikke meget høj effekt forstærker, således at opvarmning ikke behøver at bekymre sig om, hvad så.

For så vidt angår guitarforstærkere på printet, det er en forfærdelig ond systemer, men hvordan visnesyge stræbe efter, er det måske allerede fra 10 til 15 Rev pladen efter montering vil ikke knirke, samspil og nynne ...

Konsul skrev:

Byggeri kan ikke masseproduceret, men nogle stykker der kan ske, og derfor besluttede jeg at gøre pladen.

jethrotull skrev:Tværtimod.Hertil kommer, medmindre en moderator af dette kapitel indeholder tegnebrættet klar til sådan wzmaciacza, og vigtigst er det kontrolleret plade.

Moderator i dette afsnit ikke længere end en forstærker på samvittighed og startede fra en sådan samlet en klassisk.Hans plade også sandsynligvis ikke virkede første gang.I øvrigt er han en slags fænomen:)
Jeg vil dog var på pladen łączówkami - ser pænere (mere som en forstærker, mindre som en computer) er én, to, at hvis noget er skiepści (meget sandsynligt) er det tilstrækkeligt at przelutować noget andet sted i stedet for at tage en ny plade og rozpruwać hele enheden for at montering.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back