SPI - MPI - ECU chauffører, som det er?

M

masteriusz

Guest
Hej.
Computer ECU gennemset ordninger som f.eks biler som Fiat Uno 45ie (999ccm) fiat turbo uno fiat uno 1300ccm og 1,4

hvad overraskede mig i motorer MPI nedfældere er forbundet i parallel ...det vil sige det arbejde, alle på én gang?

om motoren SPI kan tilslutte sideløbende, fx to injektioner?

Załęże fra systemet, kan du have kontrol af fase eller gruppe.

selv punto 1,2 8V MPI er så

wzystkie wryski identiske og er sat i og parallelt med ECU 12 fod
Selv om horisontale kontrol puls virker på samme tid på alle intravenøse ....

Oh, i punto 1,2 16V er to grupper af 2sztuki men disse simple brandbiler er ikke direkte forbundet

Hmmm, og hvad du holder hvordan det er kontrolleret downside? ...

Endnu en gang forklare afhængige system, kan du have en kontrolgruppe (alle på én gang) eller fase (to på en gang eller enkeltvis.)Dybest set er det så, at de køretøjer, som har knastaksel position sensor eller sensoren til at kontrollere den fase, fase.

alle klar
men hvis jeg vædde opkøber med sprøjtestøbning og podepnę parallel injektorer og ECU uciągnie Det byrde bør teoretisk smiagać? (overspringelse pumpen problemer med ydeevnen, osv. ..)

Resistens parallelforbundet med de deraf følgende fire intravenøse (16 s hver) er 4 ohm.På 12V 3 Amp aktuelle flow.
Modstand mod injektoren system med en enkelt injektion af 1,6 ohm (normalt gælder en ekstra seriel modstand).
Skal kunne modstå.

...Det eneste spørgsmål er, om dosis af brændstof så ville være fornuftigt;)

MPI Systems som jeg har en RFI væsentlige svarer tid på at udfylde injektoren puls.

Nå, ja, der samtykke, det eneste spørgsmål er, om udførelsen jednoszprycki = 4 individuelle præstationer szprycek.Her kan du helt ærligt sige, at jeg ikke kender ...

Jeg ønsker ikke at filosofere for meget her, men konklusionen må være den samme.SIA opererer på et lavere tryk, injektion tid er som en strøm 4-cylinder.Bare se på, hvordan Førsteinstansretten og pollen som MPI og alt vil være klar.

Jeg mener motoren er turboladet zakładum Uno 1,0 SPI, og jeg ved fra SPI trezba gøre underværker, selv om turbo bløde FMU ventiler mv er dyrt og virkningerne af den gennemsnitlige indsamler og jeg ønskede at købe bånd til nogle biler vil for eksempel give en punto 1,2 af MPI brændstofpumpe 3bary
og i princippet, selv om dosis brændstof større er godt, fordi motoren bliver mere luft og nei vil vide (startere fra UNO, i princippet kun har tre sensorer, vandtemperatur og lufttemperatur sonde lambda)
Jeg har to kørere, så jeg ikke dør som en lutter nysgerrige imnie oplyse, om en sådan mulighed eksisterer?

Problemet er først og fremmest med tændingen, med stigningen i ladetryk banke opstår, fordi chaufføren ikke "kender", at det skal forsinke tændingen.I stedet for sådanne spil, som jeg kiggede rundt motoren fra turbo uno e naturligvis sammen med fjernlys, kørerne (injektionen var Jetronic, tændingen microplex) osv.

Jeg ser da jeg fandt de to manglende ...silniek 1,3 T er sådan en god gorąy, der straks går ....
Jeg købte en turbo manifold for 70złz weic velgørenhed lov: D hvordan det bryder motoren er at købe noget større planer punto 1,2 16V motor ...
opuźnienia vil bruge den tænding såkaldte UFO eller vakuum kontrol af tænding efter ham i stedet for vakuum-tryk begynder at antænde opuźniać
Jeg ønskede en eller anden måde til at underrette turbo ECU, men min monojetronic den Bosch er så "dum", at selv det nye program, ikke en masse her, fordi jeg kan indsætte føreren ikke er designet til at arbejde med strømmen.
Computer eksempel på punto 1,2 8V efter 2000 (Han syntes flowmeter) er et andet eksempel på problemerne i den MAP sensor, etc TDC sensor (som jeg ikke har) så lang tid at nævne de billigste bar i opkøber pumpesystemet adskilt fra førerhuset, injektioner til fire afstemmes og modstand i august udholde meget længere, hvis køretøjet: D

En computer med en punto og derivater er nemme at tune, og jeg foreslår at gøre nye kort for ikke-turbo kombineret med półśrodkami.Jeg fraråder i 2000 computere er meget sværere at forstå.

Great, det er et andet emne om dette, men jeg forstår ikke hvorfor jeg skriver.: D

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back