Strømforsyning 0 V - 30 V 10 A

piotr04 wrote:

Anmode om en kort tid.
Strømforsyning bruger en række næsten identiske design for et par år, et par timer om dagen og endnu intet af det skete ikke (og har allerede en masse, hehe).

Hmm ... nu er lidt hårdt, men med stort ønske jeg så pladen, som du gik.;) Og alligevel spørgsmålet, at "temperaturen" i dit system, der styrer vindmøllen
dvs. fra den laveste temperatur, kan du indstille fan, der skal vedlægges, jeg forstår, at ventilatoren, når du tænder på én gang det kommer i 100%
af deres muligheder?.

AMON86 wrote:

Hmm ... nu er lidt hårdt, men med stort ønske jeg så pladen, som du gik.
;) Og alligevel spørgsmålet, at "temperaturen" i dit system, der styrer vindmøllen dvs. fra den laveste temperatur, kan du indstille fan, der skal vedlægges, jeg forstår, at ventilatoren, når du tænder på én gang det kommer i 100% af deres muligheder?.

Pladen er håndbåret zrobinoa intet særligt, men også opfylder sin rolle: D og det er for mig mest.Fans kommer fra beskadigede to strømforsyninger og computere er drevet af 12 V uden justering obrotów.Natomiast temperatur, ved hvilken fan er at vedhæfte et potentiometer at indstille Meuse. [/ Citat]

Kan du slippe for en ordning af fliser eller scan den måde er det op til indsamling af spænding transistor U20 (separat strømforsyning) tomgang og under belastning at gøre det samme transformator

ALKO wrote:

Pladen er håndbåret zrobinoa intet særligt, men også opfylder sin rolle: D og det er for mig mest.
Fans kommer fra beskadigede to strømforsyninger og computere er drevet af 12 V uden justering obrotów.Natomiast temperatur, ved hvilken fan er at vedhæfte et potentiometer at indstille Meuse.Kan du slippe for en ordning af fliser eller scan den måde er det op til indsamling af spænding transistor U20 (separat strømforsyning) tomgang og under belastning at gøre det samme transformator

Hej.over, om dette diagram er et diagram over de 100% af din strømforsyning?Har noget ændret sig i løbet?

fordi jeg ville gøre en med strømforsyning kun til 20, og spørgsmålet er, om nok transistorer til at udstede forordninger og effektivt fjerner varme eller endda nogen behandling, som var nødvendige?

Jeg er nødt til at bruge Trafo 2x12V 2x21A ok 500W
det vil sige, i værste fald har jeg til at betale et sted 300 W: P

eneste spørgsmål er, om dette projekt er svært at gøre?

Jeg ville være taknemmelig for alle forslag.
Med venlig

PiAsKoS wrote:

Hej.
over, om dette diagram er et diagram over de 100% af din strømforsyning?
Har noget ændret sig i løbet?fordi jeg ville gøre en med strømforsyning kun til 20, og spørgsmålet er, om nok transistorer til at udstede forordninger og effektivt fjerner varme eller endda nogen behandling, som var nødvendige?Jeg er nødt til at bruge Trafo 2x12V 2x21A ok 500W

det vil sige, i værste fald har jeg til at betale et sted 300 W: Peneste spørgsmål er, om dette projekt er svært at gøre?Jeg ville være taknemmelig for alle forslag.

Med venlig

Dette er fordi alle skræmme dedikation til så megen strøm, og så der er ingen wat at få lejlighed og begyndte at undre sig.dvs. 6 kúpe tranzystorkow aktiv køling radiatorek specifikke og bør være ok?

PiAsKoS wrote:

Dette er fordi alle skræmme dedikation til så megen strøm, og så der er ingen wat at få lejlighed og begyndte at undre sig.
dvs. 6 kúpe tranzystorkow aktiv køling radiatorek specifikke og bør være ok?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back