strømforsyning i stedet for den symmetriske asymmetriske

P

piotrekkkk

Guest
Jeg har et spørgsmål, nemlig tro, at jeg gerne vil ændre den måde, magten effektforstærkere, er den sædvanlige standard 50V transformer, der vil erstatte de strømforsyningsmodul ved hjælp af en symmetrisk link Hvilken type transformer bruge til dette?2x25-30V?blev leveret til spids forbliver den samme spænding?

Du kan gøre dette, men det kan være nødvendigt at ændre de samme formål.En sådan generel hvad nu, hvis noget ikke kan.Fik noget mere?
Hvis du ønsker at give magten kun den symmetriske bajeru det er meningsløst - det var den samme tid, mere kondensatorer har den samme kapacitet, transformer Tryk i midten.Total spænding transformer, der fortsat skal have det samme.

Behøver ikke at betyde store ændringer effektforstærkere, lang tid siden jeg lavede forstærkeren i museet allerede GML026 / 2 af symmetriske strømforsyning.
Og det er fordi jeg manglede en enkelt elektrolytisk kondensator.

Transformer er stadig udveksling, fordi det er brudt ud til at tage ideen om behandling på, hvad der er til orientering i emnet strømforsyningen vil forbedre kvaliteten afbalanceret lyd (lav frekvens), medmindre en sådan ændring af revalidering?og begrænset til udveksling af og kondensator til højere.

Antal æg uden denne kvalitet - problemet er, at når du har en enkelt strømforsyning er en obligatorisk output kondensator skaber et high-pass filter følger undertrykkelse af signalet fra de lave frekvenser, men du kan give en større kondensator og jeg skal vise forbedringer, men uden at overdrive .

Ikke bebrejde amp, bedre højttalere, glide lidt fra væggen, eller justere equalizer-indstillinger.Rumakustik er der mere at sige end den type af strømforsyningen.

ok, jeg har et nyt problem, erstattes magt transformer i spidsen, men når du tænder for sikringen brænder hver gang, der skal medtages, hvis modulet effektforstærkere wypięty samme forforstærker og en el-modul er inkluderet, alle kondensatorer og modstande er okay, da jeg begyndte at tjekke transistorer, at jeg har fundet fejlen kunne være i min rozumpowaniu, tip-baserede Toshiba C5198 transistor NPN og dermed forbindelsen når den er tilsluttet transistorer i overensstemmelse med angivelser af måleren viser 000 eller -001 er 8 transistorer af denne type, og det samme hver gang de er alle stærkt beskadiget, hvis jeg kontrolleres?nogen forslag til at forårsage brændende lunte velkommen.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back