SWITCH MODE ARC INVERTER svejser SCHEMATIC

C

cae20452

Guest
hej alle jeg bygge en bue inverter svejser. indgangsspænding er 220 volt output spændingen er 20 volt udgangsstrøm er 160 ampres hilsen.

Ven, jeg fandt dit projekt meget interessant, men det har nærmere oplysninger om komponenter, der er ulæselige. Du kan sende flere oplysninger om dette projekt? Eller en detaljeret tegning mere?

Hej, Meget interessant skematiske! Kan du dele nogle detaljer om hvordan skal gøres til viklinger (kobbertråd sektion, hvad Ferite kerne)?

Jeg vil også gerne bygge en SMPS svejseinverter, jeg fandt denne skematiske (rulle til slutningen af dokumentet) Undskyld, min internetforbindelse i meget svag lige nu, vil jeg være tilbage. [Size = 2] [color = # 999999] Lagt efter 26 minutter: [/color] [/size] ok, jeg tog et kig på banen i det første indlæg, og jeg har nogle spørgsmål til jer: Først og fremmest , konverteren's topologi er "fremad", men at topologi behøver kun en tranzistor (jeg mener, en omskifter) og Positiv jernbane fast forbundet til transformmer. I denne ciruit begge skinnerne er tændes og slukkes for transformeren. Hvorfor? Jeg har set, at på min kredsløb også (jeg vil uploade det snart, er en industriel personale). 2. hvordan de kontrolkredsløb forhindre kerne mætning? eller det anmodede om en luftspalte kerne?

De to (flere) afbrydere er tilsluttet serie, de er elektrisk svarer til en enkelt afbryder. Serien kredsløb reducerer kontakten spænding. Dette synes mærkeligt ved første blik, forårsager en spænding fordobling ensretter anvendes på samme tid, men der kan også være en 230V kredsløb version af værktøjet. Der også DC strøm på det sekundære, er den forreste topologi formentlig bedre egnet end de push-pull kredsløb præsenteret i starten af tråden. Mætning kunne ske alligevel afhængig af driftsforhold, men de løbende primære er begrænset gennem de nuværende transformer og kontrolkredsløb. Men en lille luftspalte ville forenkle driften, tror jeg. Driftsfrekvens og halvleder typer ville være interessant ud, men banen er lærerigt alligevel.

De to (flere) afbrydere er tilsluttet serie, de er elektrisk svarer til en enkelt afbryder. Serien kredsløb reducerer kontakten spænding.
Det ville være fantastisk, fordi jeg fandt nogle IGBT-s med 1200V CE spænding. Men jeg er ikke ret sikker på, at jeg tror, at systemet er for en vis beskyttelse sammen med dioder. Måske someboby kender og har erfaring whit disse omformere og fortælle os, hvad der er "retters".
push-pull kredsløb præsenteret i starten af tråden
undskyld, men det er farward også.

Jeg er interesseret også er der en måde at isolere det fra stikkontakten

Men alle de skemaer præsenteres her har resultaterne isoleret fra nettet ved hjælp af en ferrit transformer. : D

Ja, det oprindelige kredsløb har faktisk den samme serie topologi. Jeg var lidt forvirret over den draing stil og ikke undersøge det nærmere. Også spændingen annotation er forvirrende, DC busspændingen er omkring 300V som med Invertec kredsløb. Serien tilsluttede switchers har et andet formål, at jeg ikke forstår, ved første kig. Det giver mulighed friløb til bussen spænding gennem dioder uden en auxilary snoede og effektivt uden induktiv overspænding. Med en enkelt knap, skal du have en ausxilary likvidation på den primære eller sekundære side. På grund af herreløse induktionsspoler, VdS henholdsvis Vce peak spænding er altid højere end 2 Vbus. Med en 1200V IGBT, kan du bruge en Z-diode aktiv fastspænding kredsløb til at skære induktiv overspænding på f.eks 700 eller 800 V, men det er en sædvanlig kredsløb og bør arbejde i denne ansøgning.

Jeg har brug for switdh mode svejses maskine bruge microcontroller typenummer og datablad [size = 2] [color = # 999999] Lagt efter 4 minutter: [/color] [/size] Jeg har brug for at inverter sudura.pdf af brugen microcontroller typenummer det gjorde ikke skrive shematic diagram, du giver microcontoller type nummer jeg blive meget glad tak

Naturligvis, IC2 er ikke en microcontroller. Det er en analog IC eller hybrid kredsløb, muligvis specialfremstillede. Jeg har ikke genkende en bestemt kendt SMPS controller fra skemaer.

Jeg tror denne ting er muligt med normal VFD-drev (variabel frekvens drev). Coz u har alle min komponenter i et modul n bare ferritkerne na ensretter er tilbage kun ................................ ..... er du korrigere mig, hvis jeg lavede nogle fejl.

Hej Jeg leder efter en diagram af switch mode DC / DC inverter whit 48 volt input og 220 volt synd bølge ud sættes og 5000 watt, hvis du har eller ved, hvor fra jeg kan finde det anbringender hjælpe mig tanh dig

: Cry: [size = 2] [color = # 999999] Lagt efter 19 minutter: [/color] [/size]: cry:: cry: "" Iam på udkig efter en diagram af switch mode DC / DC inverter med 220 volt input og 15 til 50 volt ud sagt center trykke system, og fra 500 til 1000 ampheres, dette er email-ynnugraha@gmail.com , Yana fra Indonesien, din bestfriend hvis du har vide, hvor fra jeg kan finde det du hjælpe mig tank dig. : Græde:: græde:: græde:

denne store idé, men ikke let at bygge it.the nuværende er det huge.if vi ikke bekymrer sig om dette vores ledning vil smelte

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back