tilladelser bs 7671 16. udgave

K

krzys9799

Guest
hej jeg pytanko tilbage fra England for nylig mine kræfter september allerede er udløbet, men hvad er det britiske har beføjelse 16. udgave Er der nogen mulighed for at gøre dem til polsk

Det lader til, at de er gyldige i hele EU, og bedre end den polsk-bo perpetual.

w UE, ale co zrobic
gdzie sie udac zeby
je przeksztalcicsigende
i EU er vigtige,
men hvad de skal gøre,
når at gå i for at blive
transformeretFør du kan skrive din næste post, kan du rette dine tidligere erklæring.Regler s. 15 gælder for alle fora.Fjern ikke indgange moderacyjnych!
[Akrzy]

Swift vil søge den hurtigste i den næste SEP-e, eller i det omgivende ZE.

beføjelser bs 7671 16. udgave skal opdateres efter den 17. udgave punktum, de facto-beføjelser i England er ikke uden tidsbegrænsning fra tid til anden du sidder næste udgaver

krzys9799 skrev:

hej jeg pytanko nylig vendt hjem fra England september mine kræfter er ikke længere gyldige, men hvad er det britiske har beføjelse 16. udgave Er der nogen mulighed for at gøre dem til polsk

Det er i dette tilfælde, da det skal forstås:

"Jeg behøver ikke at kontrollere kvalifikationerne hos de personer, der er statsborgere i medlemsstaterne i Den Europæiske Union eller medlemsstaterne i Den Europæiske Frihandelssammenslutning (EFTA) - Parterne i Det Europæiske Økonomiske Samarbejdsområde, som i disse lande har erhvervet færdigheder i drift af udstyr, anlæg og netværk og erfaringer ich bekræftelse i overensstemmelse med bestemmelserne i reglerne for anerkendelse af erhvervet i EU's medlemsstater kvalifikationer for lovregulerede erhverv (artikel 54, stk 2a Energy lov - lov af 10. april 1997, EUT 2003 nr. 153, poz1504 og nr. 203, poz1966 , 2004, nr. 29, poz.257, nr. 257, nr. 34, poz.34, poz.293, nr. 91, poz.875, nr. 96, poz.959 og nr. 173, og 2005 poz.1808 nr. 62, poz.552, poz.1362 nr. 163, nr. 175 poz.1462)Det hele afhænger af en fortolkning af det ærede udvalget.Man kan sige ok, og du kan se, om du var en englænder .....og så inviterer vi dig til eksamen.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back