Topping roret.

L

Lukalago

Guest
Har nogen mødtes med chaufføren til at gå ned HP959.Problemet opstår kun i Word.Option - print egenskaber bogmærke, kan du ikke allerede komme ud, Wiecha!
På den anden kompach sker det samme!
LPT USB eller det samme!
Webstedet siges at være OK med dem.
En garanti dækker ikke software:)

Win98 eller SE, Millenium er den samme.
Office 97 eller 2000 er det samme: (

[Dette indlæg er blevet ændret ved Lukalago den 2001-10-03 20:10]

Hej, jeg havde samme problem med HP 640C,
Når jeg sendte den tekst til at udskrive PC krak (nezależnie valg af installation af printerport).
Men der er en måde installere uniweresalny
driver (f.eks pł.Windows), jeg installerede HP-840 og jeg har et problem med hovedet.

Et sæt protokol Du BIOS EPP / ECP 1,7 eller 1,9?- Fordi hvis de to systemer opfører sig på samme måde, at fejlen ligger enten i Word (det berømte indstilling i registreringsdatabasen!) Eller pdst.protokole kommunikation (BIOS).

Jeg har 98SE HP840C Iten samme virkning i Word (overhæng, når du forsøger at ændre printerens egenskaber) Mit råd: ændre egenskaberne for printeren til at udskrive fra start menu / indstillinger / printer.Ord tager disse indstillinger som standard.
Ah Microsoft ......

Microsoft, men af din HP!I debili ansætte deres tjenester!
De kan måske spørge, hvis jeg sætte den originale blæk.Selv om det var vigtigere, og det kun i Word.Chauffører!?og det er ikke vores forretning, skal du se på necie bedre.Og på dette punkt brug for op til 2 uger.Trykt med måske 30 sider ... du se det hele OK.Jeg spørge, hvem der skal betale for mig spildt blæk!

Med hensyn til indstillingerne i BIOS det gør ikke noget, det handler ikke om blege kommunikation med udskrivning alene er blød og wywalony bag.Interessant er det kontrolleres på forskellige HP (f.eks, 640, 930, 950) som har et system Foto Ret og alle udførte det samme problem: (

du ved, hvad det er at undertrykke den output fra printeren wlasniwosci skal vente et par sekunder, før ponowinie klik et eller andet sted.August låse din egen computer.Efter et par sekunder, kan du fortsætte med at gøre normalt.Mange mennesker med mig havde det samme problem, og det fungerede overalt

Han var ikke overrasket over, at ingen i dag ønsker at hjælpe vores nabo uselvisk, du ved, at taknemmelighed er ingen ...

[Dette indlæg er blevet ændret ved fachman den 2001-11-21 22:39]

Det kan ikke være rigtigt, fordi du har travlt og præcist forklaret.Så klart: når du kommer til printeren egenskaber og poustawia der nogen valgmuligheder, eller hvor der, som ønsker den efter forlader ikke umiddelbart klikke på OK for at begynde at udskrive kun få sekunder at vente på aldrig at klikke.Dette er en lille lamerowski, men det virker, og det tæller.

Jeg har en kollega på HP site, to eller tre dage, jeg give dig adressen, nu kan jeg oplyse om antallet (012) 2637022, hvis de hurtigst muligt bliver spørge Mark!Jeg tror, der hjælper!
Stefan Mordawski

Er helt enig PWGajda du forstår, men for mig er dette sted er!Ikke engang tæt på fanen "Indstillinger".
Tak, jeg hilse.

Desværre, HP ofte denne type problemer.Jeg tror ikke sprawdzałeś denne universelle driver ...........( ditto).

Ja.
Du finder det blandt de drivere til printere på pladen Windowsa.Co sandheden han er lidt dårligere funktion indstillinger, men problemet med suspension forsvinder.

Jeg er ikke altid arbejde.Men under Win XP Office XP ikke har dette problem: smile: Held og lykke

Og kolleger i august viste en ny driver til denne szajsu og derivater v3.4 hentes fra http://www.hp.pl hvor langt søen.men engelsk!Ved ikke: smile:
Hilsen.

du ved, hvad det er at undertrykke den output fra printeren wlasniwosci skal vente et par sekunder, før ponowinie klik et eller andet sted.August låse din egen computer.Efter et par sekunder, kan du fortsætte med at gøre normalt.Mange mennesker med mig havde det samme problem, og det fungerede overalt
Modereret af den fremmede:

Wiokowy lidt om ikke du tror?

Entry lavet på: 2006-05-31 kl: 22:36

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back