TV LCD eller CRT til 26 inches

@

@ @ @ @ @ @ Benq

Guest
Hej, som jeg skrev i emnet for forældrene på udkig efter en tv i størrelsen op til 26 inches, fordi de ikke ønsker en større, anden skade fond;)
Personligt har jeg set en masse LCD-ter og ærligt efter min mening den smukkeste billedkvaliteten set på Philipsach.Jeg kan ikke give specifikke modeller, da de ikke skriver det pågældende tidspunkt.Og nu er det svært at få noget fra dette selskab denne størrelse.
Jeg tror, at det ikke interesserer mig som MPEG-4 vil blive tilsluttet straks Polsat Cyfrowy.

Helt ærligt, jeg personligt vil hellere købe en CRT-ka.På grund af den korte levetid LCD TV.Nuværende TV forældre har mere end 15 år, men venter til reparation og efter min mening ikke værd for mig.Hvis CRT er, hvilken model?

Regards.

Hej!

... Hvis "skaden fund" er i almindelighed ikke bare købe en ny reparation mand
... Hmm ... Jeg tror LCD-teknologien er en kort livmoder ?!... Jeg tror sådan en vital tv som de femten-årige "bedstefar" har du ikke købe hvad enten det er LCD, CRT eller hvad du ellers ønsker: D
... 26 "i en panorama, som vil være den mængde cosik som cirka 20 inches (4:3) eller endnu mindre, og så efter min lille ... du måske overveje de 32"

se på skærme (ja) overvåger fra Samsung og T260HD T240HD serie (selvom skærmen, men det har en indbygget tuner) - toto rigtig godt arbejde ...pozdro: D

Vital Records

I Polen, fjernsyn og biler i de lande. OpkøbDet er ikke til at købe noget mindre.Og ikke alle ønsker at hænge noget i hans størrelse, "Battle of Grunwald"

Den "lille" TV Sharp LC 26D44EBK foreslå.Sam og jeg har så jeg er glad.Mere info:
http://www.kuptv.pl/produkt-663.html

Med venlig hilsen

Også, jeg tænkte over disse samsungami med en tuner, men en smule dyrere de er.Det samme gælder for 26D44EBK Sharp, med den begrundelse, at en lidt mere så jeg euroen som 32-tommers model.
Men problemet ligger i, at tv vil blive set fra en afstand af cirka 2 - 2,5 meter.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back