Up præcis multimeter - selv anbefale det?

D

darzur

Guest
Hej,

Nu er det tidspunkt, hvor mit multimeter har en 30zł liv og stod før det er nødvendigt at købe en ny.Jeg har opstillet som en prioritet for nøjagtighed og selvfølgelig prisen - jeg vil gerne passe i en 300-350PLN.I Faktisk fandt jeg kun 2 multimetre, der opfylder disse betingelser:

* SANWA PC500
* UNI-T UT70C

På papiret ser det ud til kinesisk for god foranstaltning præcist og har et større tv-sub (8V Vs. SANWIE på 5V), men jeg ved ikke hvordan det er i virkeligheden.SANWA er en anerkendt producent, og jeg tror, der vil holde parametre af UNI-T jeg kender lidt.Hvad du anbefale i denne situation?

Jeg anbefaler UNITA, og hvis jeg havde noget andet at anbefale det FLUKE

Hvis du interesserer dig den højeste nøjagtighed, du har at byde på her:
http://meratronik.com.pl/pliki/Sefram_multimetry_laboratoryjne.pdf
MERATRONIK firma sælger apparater i Warszawa.

Rzuuf skrev:

Hvis du interesserer dig den højeste nøjagtighed, du har at byde på her:

http://meratronik.com.pl/pliki/Sefram_multimetry_laboratoryjne.pdf

MERATRONIK firma sælger apparater i Warszawa.

Jeg ved ikke, om det er mere vigtigt at opnå maksimal nøjagtighed (det første ord i emnet), eller prisklasse.Nogle gange, som ikke overlapper hinanden.
Nøjagtighed blev citeret i tilbuddet, og den pris, du skal kalde Meratronika.

Nå, det er rart at læse om FLUKE'u eller laboratorium Meratroniku, men det forekommer mig, at helt klart skrev 300-350zł.FLUKE gennemgik tilbuddet allerede og har ikke fundet noget interessant i mine penge.Herunderfordi jeg citerede 2 multimetre, som koster så meget som jeg antager, og jeg har en helt tilfredsstillende resultater.Medmindre, for selvfølgelig disse parametre er i stand til at opretholde (0,1% 1 - Unit, 0,08% 2 - SANWA) og virkelig bad om det.Af kursus, er, hvis der er noget inden for denne prisklasse og med en lignende måleusikkerheden glad for at høre om det.

Jeg anbefaler BRYMEN, BM807, eller gøre nogle 100 PLN og købe BM817a.

PS parametrene i specifikationen af nøjagtighed (målefejl) og ingen usikkerhed.:)

Jacek_paw skrev:

Jeg anbefaler BRYMEN, BM807, eller gøre nogle 100 PLN og købe BM817a.

PS parametrene i specifikationen af nøjagtighed (målefejl) og ingen usikkerhed.
:)

Siemanko.Eller så ædru til at spørge. Må ord nøjagtighed vil helt sikkert blive brug for alle målinger, hvor ofte måleren vil blive brugt, og under hvilke betingelser. Næsten hver workshop har et par meter, som regel mest almindeligt anvendte er den enkleste,.

Velkommen
Måske har et kig på DT-9919.Koster ca 280zł, målt på TRMS ovenfor bortset kun BRYMEN.Måling af f er meningen af nogle af de 100MHz og den anden til 10MHz.

Disse angår præcision?Dette er ikke kun at læse beskrivelser af download instruktioner DT.F.eks BRYMEN BM629 er 0,15%, BM811 0,08% og DT er 0,06%.Den har 5 fysiske stand til doczytu, med en nøjagtighed på 0,6% kan tale for Multimeter med 4-REMA holdninger.

Xweldog skrev:

Disse angår præcision?
Dette er ikke kun at læse beskrivelser af download instruktioner DT.
F.eks BRYMEN BM629 er 0,15%, BM811 0,08% og DT er 0,06%.
Den har 5 fysiske stand til doczytu, med en nøjagtighed på 0,6% kan tale for Multimeter med 4-REMA holdninger.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back