Vaskemaskine Amica pa5560a420x - tager vand og lægger

G

grzegorz_1976

Guest
Måske nogen har haft en chance, og jeg vil være i stand til at hjælpe.
Min vaskemaskine indsamler vand ved vask på 40C og efter et par omgange tromlen udtrykker det, er ikke medtaget i almindelighed AQUA SPRAY, denne situation fortsætter ....evigt.Autokontrola viser to batting.(Filter renses ventilerne)Kapitalisere Sætninger starter og slutter periode.Vilkår s.15Mener ikke titlen skulle være "Amica"?Venligst korrekte og fuldstændige titel.Vilkår s.11Brug venligst "forandring" og forbedre stillingen.[Art]

Aquaspray pumpe vand og indser, at det samme pumpe.Check ventil bruges til at overdrive.Brug søgningen ved at indtaste ventilen overdrive.Held og lykke

Du har sikkert en brækket ventil overdrive kollega skriver ovenfor.

Ventilen ligner en god, hvorledes man sikrer sig, at det er udvekslingen, at intet brændte på pladen?

Hvis du vil se ventil overdrive du kan bygge og tilslutte en 220 V, efter at spændingen er til at flytte håndtaget (det tager noget tid, fordi kontrollen er på princippet om varme).Du kan endda se, hvis føreren giver spænding på ventilen.Selvfølgelig gør vi det meget nøje.Held og lykke.

Selv om aktuatoren vil fungere for en kort tid, og så skal det klart fremgå af reparation modul (opdelt for sikker).
Nå, medmindre mekanismen er fastklemte ventil overdrive: D

Gee, hvordan kan jeg konstatere, at det ikke er triac - jeg læser pære krog i stedet for ventil overdrive - sandheden er?som lysene er så porzątku elektronik?

grzegorz_1976 skrev:

Gee, hvordan kan jeg konstatere, at det ikke er triac - jeg læser pære krog i stedet for ventil overdrive - sandheden er?
som lysene er så porzątku elektronik?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back