vaskemaskine manual Gorenje WA942

O

olga_23

Guest
Hej alle

Jeg har en vaskemaskine model Gorenje WA 942Jeg går ud med en slags opfordring til dig ...
Er der nogen af jer har en manual til en vaskemaskine?
Meget presserende.Du bedes svare på i det mindste for e-mail: olga_203 (at) wp.pl.
Tak på forhånd

Velkommen!
Jeg er glad for at jeg kan hjælpe dig.Jeg har en vaskemaskine (Gorenje WA 942) i otte år og stadig bevare den manuelle.Serveres bestyrelsen.What's the problem

Tak fordi du har besvaret mit indlæg.
Problemet er, at dette er en vaskemaskine alder, og jeg er nødt til at lære gennem vask.Og jeg har helt ingen idé om, hvordan man griber det an.Ville hjælpe mig til at komme ned til mere moderne udstyr.
Please specifik rådgivning.På forhånd tak.
Regards, Olga

Jeg vil forsøge kort at forklare.
Kontrolpanel:
Knappen på højre
1 - bruges til at vælge det program (i urets retning rotere med uret)
2 - Temperatur valg knop
3 - hastighed udvælgelse knappen vender spinding
Knapperne på toppen af lampen kontrol
1 - tænd / sluk vaskemaskiner
2 - Tryk på knappen slukker centrifuge i alle programmer
3 - tryk forbedrer vandstanden i tromlen.Vaske tøj i programmer til en robust (AF) og kører på en lav vandstand.Den mængde vand, justerer automatisk til det beløb, der indsættes i tromlen vask.Dette giver mulighed for effektiv og økonomisk vask.Men, hvis vasketøjet er meget beskidt, kan du øge vandstanden
4 - tryk på, når du ønsker, at ekstra penge blev skyllet en gang, for eksempel, når vi har en allergi over for vask (i det andet tilfælde er det ikke nødvendigt) arbejder med programmer fra A til F

Feeder vaskemidler - fra højre ventrikel
1 - markeret med tre symboler skyllemiddel dispenseren eller stivelse
2 - markeret med to symboler i dispenseren vaskepulver væsentlige
3 - identificeret ved en symbol på dispenseren vaskepulver præ
--
PROGRAMMER AF Rack varigt type af hør, bomuld, osv.

A og B, hvid og farvet linned vaskes ved 40 til 95 st C (afhængigt af hvordan du indstiller knappen for temperatur programmering)
Forvask, main, skylles blødgøring eller stivelse og centrifugering

C og D, farvet sengetøj vaskes ved 40 til 60 st C
(Afhængigt af hvordan du indstiller knappen for temperatur programmering)
Tørt vigtigt, skylles, og spin blødgøring

E lavage

F blødgøre og spin
Inputs 5 kg tørt vasketøj

PROGRAMS GL Rack raffineret bomuld, som er blød, blanding af bomuld og syntetiske fibre, syntetiske fibre

G vasket på tryk, som i de 60 st C (afhængigt af hvordan du indstiller knappen for temperatur programmering)
Forvask, vigtigste, skylles og spin blødgøring
Vask 2 kg tørstof input

H vasket på tryk, som i de 60 st C (afhængigt af hvordan du indstiller knappen for temperatur programmering)
Penge Essential, skylles og spin blødgøring
Vask 2 kg tørstof input

J vasket på tryk, som i 40 st C (afhængigt af hvordan du indstiller knappen for temperatur programmering)
Penge Essential, skylles og spin blødgøring
1 kg tør vask input

F skylles og spin blødgøring

L blødgøre og kort centrifugering

PROGRAM M til uld blandinger med uld, silke
vasket på tryk, som i de 40 st C
(Afhængigt af hvordan du indstiller knappen for temperatur programmering)
Penge Essential, skylles blødgøring
1 kg tør vask input

Den vejledning, jeg har også modeller med mulighed for at forbinde det varme vand, og med mere eller mindre omfattende kontrolpanel.Jeg beskrev, hvordan du model jeg har, men hvis det er nødvendigt, tjene til yderligere hjælp

Hej nylig fik en vaskemaskine Gorenje WA984 eller instrukser til vaskemaskinen er den samme som den model, WA942, eller måske nogen har instruktionerne på forhånd tak for hjælp

Hej.
Du er her, bedes
http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=6724034 # 6.724.034

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back