Vaskemaskine Whirlpool AWM 835 Looking for brugsanvisninger

L

listige

Guest
Som i emnet.Ikke at der ikke er nogen - selv ved Whirlpool

Jeg har søgt vejledning vaskemaskine Whirlpool AWM 835:eJeg ved ikke, men datoen for fremstilling.På pladen er nummer 419634009673 og Nr. 17581:e, Made in Italy.Vaskemaskinen er gamle, men stadig problem gratis.Gør dette 12 cifrede nummer er kodet data.

Hej.Og jeg har en scanning og smidt på serveren et sted i denne manual.Ville være meget nyttigt for nogle få mennesker har skrevet til mig, eller jeg har fundet:) Jeg tror, at vi gerne vil have det ...:) Hvad angår datoen for fremstillingen Jeg har ingen idé om, hvordan jeg læste det.

Sorry for at grave en gammel tråd, men ...Er den manuelle gik igennem sin elektroniske version?

Hvis det er tilfældet, vil jeg også høfligt beder om det.

Med venlig hilsen
Peter

Jeg er allerede venter et halvt år indtil nogen (måske en ven KMBKM) scanninger, og vi er glade.og langsomt jeg miste håbet ...

Hmm og hvis nogen kender slet, hvordan man kommer vaskemaskinen?.
Jeg leje en lejlighed, hvor står den gode gamle pickup og jeg spekulerer på, hvad der sker med programmet "A, B, etc?
hvis denne maskine umiddelbart efter afslutning af en program ikke skylles og spin?Jeg gættede så meget fra disse obrazeczków programmet "A, B, skylles og spin det?Jeg vil være taknemmelig for Deres svar, fordi jeg voksede op til at gøre vaskeri: (
Med venlig hilsen

Her kan du gå:

http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=7718310 # 7.718.310

Med venlig hilsen
ZJ

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back