Vilkår for point.

P

Pjotrowek

Guest
Velkommen.
Jeg har ændret det midlertidige opholdssted.Jeg har et TV-kort Pinnacle 7010iX.Den indeholder i sig selv to satellitbaserede tunere og to satellit analog / digital afhænger af, hvilken tilstand jeg vælge.
Desværre styrkelse af nogen.Jeg opdagede, at væggen er analog tv.Det ser ud som om forbundet til bulk (eller så snart jeg havde indtil det lukkede ned).Efter podpięciu at dit signal er svagt, og det er forfærdeligt.Den omstændighed, at den har modtaget 20 kanaler, men alle sneen, se en måde, der ikke ser, i bedste TV kan gøre for baggrunden, der ikke var alt for stille i lejligheden.
Nu er spørgsmålet: Er brugen af sådan noget (http://allegro.pl/item79_wzmacniacz_tv_naziemnej_i_kablowej_profesjonalny.html) mellem computeren og stikkontakten ville forbedre situationen ville have forbedret image?

Behage hjælp, jeg bryder mig men kun på TV på din PC.Jeg vil ikke have et TV her.] Link [/ url]Link til auktionen ændret til offline.Vilkår for point.
10,11.
[SP5ANJ]

TV-tuner i computeren kræver generelt et stærkere signal antennen stik i den samlede have de samme problemer som dig.Derimod normal TV arbejder en pænt, glat.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back