C
cadenceUK
Guest
Kunne nogen 1 detaljer om bearbejdning af dette kredsløb? særligt om effekten af XOR gate og transisters!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Du mener du ønsker at øge højt niveau kørsel evne XOR? Fordi for modsat input mønster XOR output er høj.Jeg ønsker at øge drevet af kredsløbet i tilfælde af modsat bit købsmønster!
Hvad der præcist: Buffer eller inverter? Puffer i modsætning til omformeren har modsatte logik.en simpel buffer / inverter
Du mener du ønsker at øge højt niveau kørsel evne XOR? Fordi for modsat input mønster XOR output er høj.Jeg ønsker at øge drevet af kredsløbet i tilfælde af modsat bit købsmønster!
Hvad der præcist: Buffer eller inverter? Buffer i modsætning til omformeren har modsat logik. [/Quote] Hej FOM, Tak for dit svar. Jeg ønsker at øge drevet af hele kredsløb (som vist) i tilfælde af høj produktion af XOR! EG: Hvis input fra XOR er høj 2nd (inverter) transisters vil øge drevet af kredsløbet. Hvis den er lav, vil den anden inverter (transistor) ikke virker, men det eneste trianlge (transister vil arbejde)! [Size = 2] [color = # 999999] Lagt efter 35 sekunder: [/color] [/size] Det er inverter! Beklager fr udtrykket buffer her! [Size = 2] [color = # 999999] Lagt efter 4 timer 37 minutter: [/color] [/size] Please help: (den sidste dag i mit projekt: * (en simpel buffer / inverter