VW Golf 2 / 91 1,6 trykket i kølesystemet

E

etomek

Guest
Gentlemen, måske nogen ved, hvad skal trykket i kølesystemet? Problemet er, at efterhånden som motoren er varm fra vandrørene er hård og lækker væske fra motorblokken krućca dråber som trykket er ok, dvs hvordan man køle af og desuden har jeg LPG og så skal pos? i dislu er odwrut dem varmere denne blødere ledninger

Kølesystemet efter opvarmningen af motoren frembringer et vakuum!
Men når det bliver presset og hærde ledninger tzn.że luft ind i kølesystemet. Maj indtaste kompressionsrum at kanalisere vand gennem en utæthed i toppakning eller vand jakke mikropęknięcie eller krumning af hovedet oftest efter den overophedede motor.

eksponering

min tid på fysik lært at vand / eller væske / kogning, som den gør intet pres, men fysik stadig går fremad så hvem ved?spørger mig selv, hvorfor jeg stadig kedel fløjte.
... Den mest almindelige årsag er udjævning cap på beholderen. Der er to ventiler, der undertiden blokere de forår eller falde

Kølesystemet er konstrueret således, at temperaturen var konstant, dvs wmiare 90st.Er et system under pres, så væsken kan koge på 120st.
Ved normal drift ledningerne er hot, men miękie.
Bet toppakning udskiftet.

Se om odkręconym trafikken forsynes fra beholderen's bombluje sige, om under normal tomgang pęcheży kan ikke se luft. Hvis ja, kan det være en pakning. Det er ikke en glimrende måde at kontrollere dette emne, men det kan blive bedt om en masse.

Jeg tilslutter mig spørgsmålet, men jeg mener det særlige pres værdi, som bør være fremherskende i systemet.Jeg læste et sted, at hætten er escorcie åbningstryk 1,2 - 1,4 bar.Jeg spekulerer på, hvordan det er i VW.Jeg målte manometer derhjemme forbundet til beholderen er ca kompensation og 0,5 bar.

tak for hjælpen, men løber fra den første udveksling i kork zbirniku udjævning og af den måde, så det er noget, der skal rør kan være hård og varm, svært at sige, at de klemme mmożna

Hej, jeg mødtes med en lignende sag i golf III.
Kun at der stadig ubywał væske fra køleren, grunden var fordybninger under plastik dyse på hovedet, bortset fra at han var stærkt deformeret stik, og dens overflade kontakt med hovedet niepłaska.Med lave tryk i systemet raseri, da han fangede den fløj temperatur.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back