VW GOLF IV 98r.

J

jacek528

Guest
Velkommen
Jeg har en VW Golf IV 98r.110 hk.
Når motoren er varm (over 60 grader) Jeg skal skyde 7-10 sekunder for at køre den.Dette problem opstår ikke, når motoren er kold (ryger røre).
Hvad kunne være årsagen?
Jeg har en OBD-II, og sidst jeg ser det, eller planlægge en måleusikkerhed, men hvad jeg søger.Please help.
Med venlig hilsen

Jeg havde et par sådanne tilfælde, og problemet ligger i indsprøjtningspumpen har hjulpet ændre softwaren i den registeransvarlige at øge dosis af motorens start-up (det var en modgift, hvis der ikke medførte, mener jeg indstilling knastaksel, udskiftning af ECU, temperaturføleren)
klijenta kørte den til vanvid, da han slukkede for motoren for at varme boot ofte var nødt til at spinde op og 1 minut og hvor koldt det var på en halv omgang fyret!kode motor i disse biler er nummereret ALH 038 906 018 AE

Przestawiłbym begynder at varme motoren injektion af 1,5 legering., Det er bedst at bruge stroboskoplys.Derefter nedsatte meget præcist.

Odepnij plug-in-sensor til vandkøling og se, hvor varm pænt, når odpali "på en halv omdrejning af akslen"

90 eller 110 gyldige Princippet er det samme, jeg gav, hvad jeg havde

Hello everyone.
Nå, jeg har den samme problemik din Golfikiem, nogen ved, hvad dette måske gerne slippe af med.Auto husholdningsfolie Golf IV 1.9 TDI motor (110hk), 99 år

Bil på en kold motor brænder for første rotation starteren for såkaldte touch;), efter opvarmning temperaturen på 90'C langt alt er ok hindbær acceleration magten i det fulde omdrejninger sortiment.
Nå, nu har jeg sat ud af en bil og skød, når du er nødt til at skyde omkring 4-5 omdrejninger på motoren på en varm motor.: Kalk: Hjælp!

Jeg gentager, hvis de faktiske data viser, at alle værdier er normale, og han blev testet temperaturføleren og vinklen på tændingslåsen hjælper ikke noget og løber tør for mulige forsøg wsztkie Medtag udskiftninger, indsprøjtningspumpen at øge dosis af start i
Med venlig hilsen

OK alt er korrekt afbryde / erstatte temperaturføler, tjekke cam, men jeg er stolt over at hvor den anden indsprøjtningspumpen på podmiankę.Dette kan ikke diagnosticeres på computeren eller anden måde?

Der er ingen smarte computere, smartere folk til mindst narazie.Czytasz fastende og gå uden at kontrollere rigtigheden af det forslag --
hvorfor ikke ønsker at varme op uruchomić.Podpowiedzi bare give i denne sag, kompetente folk i stedet for taknemmelighed, som jeg hørte
ved at spørge-"mama mælk er rozlało!"

Herrer:) vil gerne takke for the hint.
I mit tilfælde viste det sig, at temperaturføleren (efter odpięciu det brænder at røre).
Endnu en gang tak og hilse på.
Jacek

hello herrer spodkałem det samme problem med min radiator var en glitch i brændstoffilteret

Stanislaw Chwalisz skrev:

Der er ingen smarte computere, smartere folk til mindst narazie.Czytasz fastende og gå uden at kontrollere rigtigheden af det forslag --

hvorfor ikke ønsker at varme op uruchomić.Podpowiedzi bare give i denne sag, kompetente folk i stedet for taknemmelighed, som jeg hørte

ved at spørge-"mama mælk er rozlało!"

Hvordan slnka ønsker ikke at fyre op for varmt hoveder, kan du prøve at hælde vand indsprøjtningspumpen er der, hvor ledningerne går til intravenøse stofbrugere (dette er bare et forslag) Jeg er ikke en specifikation af brændstofindsprøjtning pumper ingenting, men eksperimentet vil ikke koste dig

Jeg ser nogen herfra forstår ikke, hvad der foregik .... Odpiecie stik temperaturen var kun at vise, at problemet ligger i den lave dosis af bagagerummet, hvordan er den faktiske frigøre stikket comp registrerer sårbarhed og under alle omstændigheder giver en stor dosis af hvordan -30 stopni.Teraz dosis var hensigtsmæssigt at skrive det skal være et nyt program med den passende dosis justeres rozuchowa ..... du kan tage a''chip om "tuner, som forbedrer enhver lejlighed og tilføje et par Konikow!

Ronal Jeg synes, det er en dårlig idé at gå til specjaliosty og bages i anledning af 2 fluer med ét smæk eller helbrede ham fra at skyde på den lejlighed, og tilføje lidt heste med 110hk til 135-140 km :)
Men hvor kan man gøre det som den billigste og godt?hymmm

Jeg sagde ikke noget om udveksling af sensoren temp.W denne motor er der tre
pointer-identiske ure, komp.od lokomotivføreren skinne glød.wtyczki.Naprawić kan bare oversætte, desværre kun i værkstedet,
Sårbarhed kan være mekaniske, elektriske, elektroniske, at dømme efter tegn på årsagerne til dette kan være kilkanaście.Ważne også på, hvad dine motorolie, hvis det ikke er Castrol Long Life er et første afgørende błąd.Silnik oprørere på den forkerte olie, den intravenøse rebel dårlige paliwie.You Know.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back