VW GOLF IV 98r.

Elektrit skrev:

Odepnij plug-in-sensor til vandkøling og se, hvor varm pænt, når odpali "på en halv omdrejning af akslen"

Velkommen
Jeg har, jeg havde samme problem, husholdningsfolie 110PS Golf IV, som en varm dårlig forbrændinger.Min ven ELEKTROMECHANIK i sådanne tilfælde leeched knap, der er knyttet glødende lys.Tilsyneladende computeren er fastgjort lige under-5C.Andre autmatyzują er powiązując med indikator afgift.
Men, i mit tilfælde det hjalp lige skiftet batteri.Pozdr SP

Jeg bekræfte!Hvis der efter frakobling af røgalarmen er problemet ligger i, at det bruger motoren og har en mindre komprimering.for ikke at gøre den reparation, kan du justere dosis og om, men kan erstatte aku bedre, da det er gamle, eller lave en undersøgelse for at nævne starteren og ærmet.derefter kun dosis korrektion.

som kamel skrev den 09, første aku og forret, så bare ændre firmware.Selv ændre softwaren giver en umiddelbar og pålidelig effekt.

og kan i stedet vedlægge stearinlys til at fjerne den ekstra belastning på batteriet temperaturføleren signal kan vælges sideløbende resistor-tunet temperatur 30st, billigste løsning til at kontrollere i praksis.

Og hvad er ulemperne at øge dosis?Hvis det hjælper ret væk, hvorfor så ikke gøre det?

nogen allerede har givet et godt eksempel:
stick out dit bagerste kofanger som man ser på hvorfor?hvis du giver blachowkręta og git.
så TDI-motoren ikke brænder godt, som det er varmt, er et tegn på, at noget var galt.
hvis ikke, hvorfor du leder efter.hvilken form for reparation?Du kan justere brændstof kort som du kender årsagen og finder, at denne sårbarhed kan gøre en korrekt afvikling af międzyserwisowy.
kursus i Polen, og i stedet for alle kombiują bedre patch reparere og sælge.: D Så at blondine zapewnona bil nål, står i Barcelona!
śmieszne indtil du opfylder dette nogen i din familie.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back