Whirlpool awo/d4113/p tilbagekalde ur siden august poczadku

M

mj_sup

Guest
Hej
som i emnet efter at have skiftet på vaskemaskinen udfører vask wszysto korrekt, når det er i slutningen af det et par minutter til slut, alle lys er slukket, sammen med displayet jeg havde noget rozłańczało og programmet går igen
og det er mærkeligt, fordi jeg ikke pop eventuelle fejl på skærmen
hvad det kan være:?:

Er hele programmet starter igen og vender tilbage til begyndelsen af vasken?
eller om det går tilbage et par minutter? (helst skrive hvor mange minutter hopper langt)

hele programmet starter fra bunden
dvs przypózny giver mig spinning 18 minutter går, og kommer til 17min og slukker alle tilbage og så er den 18min runde

I begyndelsen af faldet i rotation hastighed, f.eks 600.Pozdrawiam. For

rengøre kommutator af motoren det en gang
det andet bør det være en programmør til at omprogrammere mindet om en ny plan (kun for ASO), ellers problemet vil vende tilbage som en boomerang ....
Hvis kommutator rengøring ikke vil gøre noget, hvis motoren for udskiftning eller reparation

Nr. programmering af motoren kun til udskiftning eller tilbagespoling.

hvad enten disse er symptomer på en beskadiget motor og alt går ud af programmet siden august załańcza począdku

mj_sup skrev:

hvad enten disse er symptomer på en beskadiget motor og alt går ud af programmet siden august załańcza począdku

Du tænkte, hvorfor motoren brød sammen ....
Du kan få brug for at fjerne årsagen skyldtes ikke ???????Lagt efter 6 [minutter]:Læs hvad han skrev vinc68 om samme tema, "Polar PFL-800 problem med spin."Seneste indlæg chokerende ........

sujka5 skrev:

Du tænkte, hvorfor motoren brød sammen ....

Du kan få brug for at fjerne årsagen skyldtes ikke ???????
Lagt efter 6 [minutter]:
Læs hvad han skrev vinc68 om samme tema, "Polar PFL-800 problem med spin."
Seneste indlæg chokerende ........

Hej!
Washer som i emnet nulstille program til centrifugering (et komplet sæt rotation) med undtagelse af nr. 100Jeg formoder, at motoren, men er korrekt.

Motoren er OK, men hvis udvekslingen med det samme, vaskemaskine er 3,5 år.

For udskiftning eller tilbagespoling en smule, da jeg skrev ovenfor.

Læs om http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=7458932 # 7.458.932 er kontakt om dette emne med en anden private beskeder.

OK.Nu har jeg et spørgsmål eller en omprogrammering af maskinen controlleren er meget dyrt, kan købe en ny?

Efter hvad du programmeret driver?Det vil forblive den samme.

Jeg vil gøre i henhold til anbefalingerne, vil jeg svare efter det nye år.

wiesiekba skrev:

Efter min mening, ikke nævner przezwajający kommutator, bare lave en ny spole og forlade den gamle samler.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back