Whirlpool Opvaskemaskine ADG689IX koste ca 1000zł websted?

J

jacekl2009

Guest
Hej,
Jeg har et spørgsmål.Beskadigede vi Opvaskemaskine Whirlpool ADG689 IX, type 11150, år for køb 2004.
I løbet af programmet, eller 5 4 synes opvaskemaskine vand er ikke pumpet.Vand indhyllet i et kammer over 4 dage.Whirlpool autoriseret servicetekniker kom, tog opvaskemaskine, vandet pumpes og sagde, at blev oversvømmet med "elektroniske modul '.
De samlede udgifter til service skønnes at være ca 1.000zł.
Service ingeniør sagde også, at hvis vi service rapporterede samme dag, elektroniske modul vil ikke blive oversvømmet (?).
Før service på tidspunktet for optagelse i displayet var en opvaskemaskine E.
Webstedet (noteret oversvømmelser) Opvaskemaskine medtaget, men knapperne er funktionssvigtet.

Jeg har følgende spørgsmål.
Er det virkelig så enhedsomkostninger (ca. 700-800 zł.)?
Giver det mening at reparere udstyr?
Hvor (undtagen lister), elektronisk modul kan købes?
Kan udveksle enhed er kompliceret?

Tak på forhånd for jeres hjælp og hilse.
 
Hvad angår modulet kan den pris, der mindst på stedet;)
og hvis pris forventes at være omkring 1000 zł at købe en ny (næsten alle virksomheder giver en 5 års garanti), og du vil have fred, før de får en billigere enhed, jeg engang kom på szrocie p for sorteper ...
Udskiftning er ikke svært (måske ikke for alle: P)

Men jeg kan nu prøve med et andet selskab ..
 
Med hensyn til enhedsprisen er 700 zł senest spurgt.Så jeg fast det, fordi det var det værd.Et nyt vej gik.
 
Hvor kan jeg finde et billede eller diagram af en opvaskemaskine?
Jeg agter at forberede afviklingen af modulet.
Jeg frygter kun, at da servicetekniker sagde, at elektronik er oversvømmet Jeg formoder, du kan ikke gøre noget.
Er dette passer ind i opvaskemaskinen de andre moduler fra andre Whirlpool opvaskemaskiner?
Auktioner kan bruges til at købe en opvaskemaskine til cirka 200 300 PLN., Men jeg ved ikke, om dette modul vil passe.Samme moduler, som endnu ikke har set.
 
Moduler fra andre Whirlpool opvaskemaskiner bestemt ikke vil passe.De er teknisk identiske, men har en anden blød.For i en alder af modulerne ikke uploade den nyere firmware.
Flere vil ikke hjælpe, fordi det ikke er min trzycyfrówki plot.
 
elektronik i opvaskemaskinen er på toppen!Så hvordan kan oversvømme
Kontroller afløbspumpe, har du et problem med det
 
Hej igen,
Opvaskemaskine repareret.Sendt til programmøren, og efter kontrol Wiesiekba
sendte mig.Udgifter til tjenesteydelser allerbedste.Opvaskemaskine samlet alt, og i dag fungerer korrekt.
Med venlig hilsen!
 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top