wi-fi for at øge effekt

S

sSmall

Guest
Velkommen til det emne jeg har tænkt mig at bruge wi fi, men senderen væk fra mit værksted med nogle 500m så vidt, at antennen modul til at købe, og hvad kabel til, hvad du har oplyst, at de kan være en løsning, bedes du bære over med os og hjælpe

Du vil se kasser, hvori senderen, men senderen bespośrednio ikke se: (

Direkte.

Som du i nærheden af din computer til tag (målet antagelser antenne) er allegro Ralink kanciaka Jeg kender ikke nogle af Interline'u yagi (ikke på billedet du lade dig hellicale, lad ikke dem ramme varemærke er Allegro - syf, lad dem ikke frame Den såkaldte. yagi.pl aktiv antenne fra), men det bedste, hvis du startede med NetStumbler at kontrollere signalstyrken på taget af en laptop - som noget vilje, er det en chance.Og intet - ingen pisk til at gøre en stabil forbindelse

Hvor langt er den samme antenne, men APClient feltet.Du kan tage en TP-Link og konfigurere tjavs tilstand - Jeg tror, at workshoppen ikke vil blive opkrævet for de tusindvis af opkald fra 10 computere;]

BTW: Hvilken slags sender?En hotspot?

Dette er SSID?Hvis ja, 99% er nogen private netværk. VedHvis SSID ikke er angivet, at netværket er gratis, kan du ikke bruge det - du bryder loven.

Det er ikke at bryde loven.
Wardriving er lovlig, og det er sådan en ting.
men sandsynligvis ikke i overensstemmelse med etik.

djwatoo skrev:

Det er ikke at bryde loven.

Wardriving er lovlig, og det er sådan en ting.

men sandsynligvis ikke i overensstemmelse med etik.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back