Windows-driver programmering

Q

Qul

Guest
Hej Jeg vil skrive USB-drev til Windows. Jeg har bogen "Programmering af Microsoft Windows Driver Model", men jeg har ikke source koder fra medfølgende cd. Er der nogen, der har det? Thanks

Du kan bruge WinDriver, det er en meget god program, jeg har lavet 2 chauffører med det!.

Her er de kildekoder fra bogen. Du kan downloade patches fra Oney hjemmeside.

Hej qul,
Jeg har bogen "Programmering af Microsoft Windows Driver Model", men jeg har ikke source koder fra medfølgende cd.
Kan du uploade E-book version af ovenstående bog, hvis du har? Denne bog er meget vigtigt for mig. På forhånd tak, KH

Programmering af Microsoft Windows Driver Model af Walter Oney Microsoft Press ISBN 0-7356-0588-2

Hvad er WinDriver? Jeg er nødt til at gøre en USB-interface til Windows, Cana jeg så bruge softwaren?

Er værktøjet gratis eller kan downloades form nogle hjemmeside?

Hej, jeg vil bare undrende, at jeg kan bruge denne bog med kode blot kan skrive føreren og kan køre USB-port. benri22

Der er 2 dele til USB-kommunikation. Værten føreren og enhedens firmware. Denne bog dækker kun værten driver. Det er den bedste bog derude for at skrive drivere selv.

Hvad jeg forstår, er, for den firmware del, hvis jeg bruger USB IC som chauffør, jeg er simpelthen nødt MCU at kommunikere med denne IC, right? firmwaren er kun for MCU. Og et andet spørgsmål er? til PC side, hvordan min vært programmet vide, hvilke USB IC jeg bruger? Eller, hvordan værten pc, kan firmwaren arbejde sammen? Thanks. benri22

du har en driver, som grænseflade din ic og din software.You kan få adgang til USB-ic trug føreren ved hjælp af systemet API funktioner. for eksempel i Windows NT GREB hFile =:: CreateFile (lpszDevice, GENERIC_READ | GENERIC_WRITE, 0, 0, OPEN_EXISTING, 0,0); du fik en indgang til enheden, så du skriver og læser indgangspunkt

Her er efter 2. ed. af Walter Oney bog: Programming Microsoft Windows Driver Model.

Hvis din postkasse kunne overleve filstørrelsen, og du har de punkter, skal du bruge e-mail-funktionen.

Numega softice driver Suite kan accelerere udviklingen, og fejlretning af din enhedsdrivere: VxD'er, WDM drivere, og Windows NT-drivere. Den indeholder nogle nyttige biblioteker & kildekoder, som kan hjælpe udviklere til at skrive deres enhedsdrivere

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back