Windows-driver programmering

Jeg har bogen "Programmering af Microsoft Windows Driver Model" anden udgave, men jeg har ikke source koder fra medfølgende cd. Er der nogen, der har det? Thanks

Du kan fine nogle fremragende firmwares og programmer (i VB og VC + +) i "USB Complete" bog fra John Axelson.She har udviklet et godt eksempel på en HID enhed, som omfatter begge sider, PC og USB-enhed program til PC indeholder nogle API funktioner, som du kan bruge til andre USB-klasser også kun at gennemføre sin speciall specifikation. Hendes hjemmeside er www.lvr.com , som du kan downloade kildekoden from.It er gratis også. En anden implementering og kildekode til USB gøres ved Jhon Hyde på Intels hjemmeside www.intel.com Hilsen

Jeg gætter bogen bør sættes på download / upload ebook afsnittet, så flere brugere kunne finde det nemt

Du kan downloade Compuware (Numega) driverstudio her ftp / / 202.114.12.60 / 开发 工具 / DDK/Compuware_DriverStudio_v3.1-FCN.rar [size = 9] [color = # 999999] Lagt efter 1. minutter: [/color] [/size] Du kan downloade Compuware (Numega) driverstudio her:

Jeg har brug for, men jeg kan downloade det, fordi jeg ikke har nok point.My gud!

kan nogen uploade eller give et link til kildekoder og prøver af 2. udgave? eller den medfølgende CD? 20 point reserverd. takket være en masse.

WinDriver er næsten standard værktøjssæt kit til Windows-drivere udvikling. Kan nogen anbefale en linux driver udvikling værktøjssæt?

FTP link ovenfor for Compuware føreren studiet fungerer ikke. Er der nogen der har en fungerende link?

ovenstående bogen relateret til Windows drivere programmering .... u kan fortælle i hvilket sprog det er skrevet .... enten C, C + + eller VC + +

Jungo synes at være en af de bedste platform dev. værktøjssæt.

ja jeg bare tjek jungo det synes at være den bedste lige nu Xbox 360 dev bruger det.

Jeg har fået softice, men jeg ved ikke, hvordan du uploader it.It er meget stort.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back