WIWA HD128U - fejl i billedet

M

mori_mj

Guest
Hej, problemet med ovennævnte DVD.Efter indsættelse af DVD og odtowrzeniu for eksempel film efter et par sekunder er der en problemer, billedet bliver et kvadrat zz (digitalt oprettet sådan en JKA kvadrater med ukorrekte oplysninger, i stedet for det billede, burde være).Den første ting jeg tjekket motor fra guiden laser.På 1,5 V under start ikke hente mere end 20mA, så jeg falder ned.Overclocking laseren magt forsøgte også at ingen reaktion.Så hvad der kunne være årsagen?
Men jeg er også interesseret i forsyningsspændingen, JKA huske var ikke som noget til 5V og 12V, hvis nogen ved, hvad spænding bør være tilstrækkelig til denne model, vil jeg bede om en ansøgning.Regards.
 
Velkommen

hvis det ikke allerede kontrollere laser til at overskrive uszkodziłeś silniczek plader, så det forum siger ikke at justere laser
 
Udgående spænding fra strømforsyningen bør beskrives på adapteren, hvis min hukommelse ikke tager fejl der-12V, 12 V 5V i det mindste var i version DVD202.Udskift silniczek boot DVD, eller du behøver ikke at jage ham til spænding 8V, eller hvis det vil hjælpe silniczek udveksling.
 
Udskiftning af motoren har ikke hjulpet.De spændinger, jeg har på output belastning er 16V, og tre gange efter 7,3 V.
 
Jeg ville tjekke tape begyndte med en laser, hvis det ikke er sat mig på elektronik - indefrysning i hånden og arbejde - afkøling af processoren, så hukommelse.
 
JEG kontrollerede den tape og fuldt operationelt.Mikroprocessor powime varmer op helt ærligt meget hurtigt efter optagelse i DVD.Når jeg rører en finger efter 5 sekunder længere brænder mig.Memory heller ikke dårlig, så ordet Samsung hukommelse sikkert.Opvarmes godt, men ikke så processoren.Så en ven ovenstående ret, medmindre det er defekt processor.Tak for dit svar.
 
Der er en spænding stabilisator?Måske CPU bliver for høj spænding.
 
Jeg er bekymret over, hvor spændingen bør 16V til 12V strømforsyning.Nuværende billedet i bilaget.Stabilisatorer helst ikke have at płycce.Der er to transistorer ss8550 5V linjen.Derimod kan jeg ikke finde, hvor det går. 12VP6305305.jpgBeskrivelse:n / a

 
Velkommen
Disse transistorer erstatte, men jeg ved ikke præcis se, hvilke modeller der er konverteret fødder
 
Efter udskiftning af transistorer har samme virkning efter et par sekunder, billedet processor i august, og skæres helt væsentligt varmt.Problemet er ikke løst.
 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top