wzmak Dracula af Kafka

K

Kafka

Guest
Som i emnet.En fuldstændig beskrivelse af forstærkeren feedback, sammen med tegninger osv. kan findes på linket nederst http://www.audiostereo.pl/Nowy_zintwzmmocy_klasy_AABQAudio_5755.html #
Om det meget længe,
det originale koncept i begyndelsen af tråd.Så jeg vil ikke gentage alt fra begyndelsen.Den oprindelige fliser konstrueret og automatisering ...Trigger, forsinket Omgivende højttalere, pulsen ...Hvordan er det spil?Som allerede nævnt, alle på linket ...for mig personligt ...Jeg elsker det:)
P1010198.JPGBeskrivelse:0,00

Fortæl skrucie Mens stadig under wycisnoleś.Jeżeli sætte opa552 og kører efter planen 2x30V du 8R omkring 25W og 50W 4R:). Plader som jeg ikke tager fejl Vetere). Beautiful job.

DOstrzegasm en højttaler output, at du er tegnet af den kondensator, som blev anbefales kraftigt, er der imidlertid overflødig ...Hvordan vil du vurdere det?

Indtil videre har det ikke presses ...Jeg har den effekt, 2 * 35.Kondensator ...For det første er altid en sikkerhed, og for det
andet darcul hævder, at de forstærker med spillet bedre.Indtil da næppe gjort det og har ikke sammenlignes.

Hi dejligt arbejde, hvis du kan finde ud af hvor du kan købe denne amp PCB

pozdrawiam

Følg venligst link fra mig.Du kan enten spørge Darcula, forfatter til udkastet, eller ved afslutningen af tråd, er den foreslåede nye udgave af pladen, og sandsynligvis snart gå til anlægget.Derfor kan du ikke længere tillægger kontrakten.

Må ikke nogen super struktur og farve af casingen gjort kompa?Polakker skal starte "til venstre" til at arbejde for DiORY, kan
dette være denne store selskab fornyet i august: D Wzmak bare czadowy: D kun lejlighedsvis eller ej du mangler volumen potentiometer?Kan du oprette forbindelse til przedwzmacniacz?Med venlig ...

Takket være stor.Hele kurset er przedwzmacniacz ...8-kanal: D Sådan beat, at slå.Men en smule for tidligt at skrive den.Langsomt du gør dopracowuję.

Kafka vise sin samling af komponenter.Jeg så din tråd om Preamp Hipcia transduceren.Lige historie, man ser gerne fabrik udstyr.Råbe ud, przedewszytskim til behandling af boliger og distribution af elementer.10, plus;) Pozdrawiam

Hvor mange boliger Cięwyniosła denne ?.... og hvis du gjorde det selv? Hvad er udløsningsprisen:) Jeg kan godt lide denne wzmak:) Pozdro!

forstærker første klasse:) Tillykke, dit arbejde ser rewelacujnie!Det interesserede mig vedhæfte forstærkeren systemet, og tyu min anmodning om at offentliggøre plader og skema osv.

pozdrawiam

Den nye revision af sagen wzmaka.Ændret på selskaber Trafo toroidy.pl.Buczy den samme som tidligere, selv i tomgang, så medmindre de allerede er så bare at være.Jeg har ændret ledningsføring fra de normale linje på cool srebrzony tråd OFC.Således kablet pogrubiłem alle spor på den aktuelle plade.

Som for føreren ...Sæt et link til den ordning, som de er modeled.

http://www.mhennessy.f9.co.uk/gainclone/control.htm

Også færdige godt, min 8 kanal før, men min cyfrak nægter lydighed til begivenheden.I form af "BrigdeClone og lidt lys.Kun adgang til de selskaber, jeg har et meget ...: (

Silkeblød.Pladerne forbandet elegant bygget, er
der intet, uden at fuszerki overflod nieszczęsnym for knyttede poster til toppen ...

Nej, desværre var jeg nødt til at bruge nogle Poxipolu til at holde fast i terminalerne.Ned det samme, var der ikke, fordi plastik på dem popękał.

Bare zdjątko nye kabelkami og handel ...
P9180007.JPGBeskrivelse:0,00

Hvor mange boliger Cięwyniosła denne ?.... og hvis du gjorde det selv?

Boligmarkedet er www.armel.pl Sam men det otworowałem, malet lakierowałem og også af forsiden og bagsiden.

Kunne du kan give et skema, som du kożystałeś.Part I, i anledning.Fordi der på det pågældende link er dozo version og hvad niewiadomo august wzrowac ...PS.Hvad er dine Trafo?

http://www.audiostereo.pl/forum_wpisy.html?temat=5755&p=5 # k

Det første diagram på denne side.Uden bredbånd.Trafo til 2 * 24 200VA.

Det var en mulighed.Kollega fra et andet forum har importeret fra Tyskland.2 købt hos ham.:)

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back