wzmak Dracula af Kafka

Hmmm ...Jeg meget gerne det, og jeg tror, jeg vil bygge det ...Hvad tror du, det TDA i 7318 kunne være, at som przedwzmacniacz, eventuelt varmt anbefale en anden :) Og som for varmen radiatorków hurtigt, og kan i en indkapsling (Jeg vidste med henblik på at drage dem) En god tilføjelse lykønsker robory!

PS.Hvordan er modstands-og OAS i Katowice han ikke ved, hvordan du får dette ...:)

Når det er gjort przedwzmacniacz for TDA7318.Enden blev derefter på TDA7294.Kvalitativt, disse systemer passer sammen.Denne amp er formentlig lidt bedre, så przedwzmacniacz også forbedres ved przydał.OPA2310 anbefale.Problemet er, at OPA552 eller OPA2310 eller rettere sagt ikke så let at få, og som jeg er nødt til at være dyrere.Jeg tror, at en person eller andet sted i Allegro prøve vil blive solgt: /
Det afhænger af, hvor meget du sætter pris på kvalitet.Jeg ved ikke narzekałem for TDA7318.Nr. men jeg havde en kolonne til kitu ...En modstande?Under alle elektroniku du ...Jeg er fra Warszawa tog jeg: D

OPA552 vil zmówione Jeg har allerede i 2 uger ...Og som for 2310 til intetsteds znalść vide det, og jeg tror nu på przedwzmacniaczu el.diskrete og for at af DAC og microcontroller zamista potentiometer opfinde noget ...I alt, kun for at styrke mig, fordi den kommer senere, og så jeg har en separat EQ for at:)
I eller du at vide, om det kolonner men jeg tror, at det er nok, som jeg har i disse med henblik på at uddrage, hvad der er værd forstærker;)

en jescze om modstande, fordi problemet er så stor, at Dracula skrev "Modstande 0.6W Bayschlag 0,1%", og her problemet opstår, fordi jeg se i elektronikach i kce 0,25 W 0,1%:) Og du har til 0,1%, eller enhver anden, og om :) hvordan det fungerer, og det virker BdB.hvorfor ikke 1% tolerance;)

Og du, hvad du har, og om de tal forstærker kontrolleret? Ligesom nysgerrighed idze det squeeze 50Wx2 på 8Ω Disse ...

Så hvis nogen kan se, hvis disse kolonner, der skal give, hvad forstærkeren til at kommunikere:) (kolonne Tonsila lukket 80dm ^ 3 Paka 60/80W imp. 8Ω; originale højttalere, men med en delt membran niskotonowcach): D / / var "fodret" Dior var 442 men det er gamle og ikke sprzent på at gøre det (filtration potentiometre, etc. ..)
kolumny.jpgBeskrivelse:0,00

Så efter min mening er de kolumienki bestemt ikke den fulde hånd potencjau denne wzmaka.Der er simpelthen for dårlig.Jeg behandler først og fremmest på lydkvaliteten, så enhver form odradzam EQ.Men som jeg har, er, hvordan er det anbefales i dette tilfælde er meget TDA7318.Kvalitet, og det samme har en kolonne overstiger regulering af sopranos og basser.Der har også forsøgt at klemme det fra wzmaka.Det bare er nødt til at spille en wyprówać indvolde.Kolonnerne på samme måde.Hvor højt nok for mig.Modstande brugt dette til lige hvad der er til rådighed.YAEGO 1% 0,6 W.

Forstærker, som jeg har i emnefeltet.En kontrol er en pre-link. Http: / / www.elektroda.pl/rtvforum/topic364233-0.html

Hvad tror du, at der i disse kolonner ville være forskellen mellem forstærkeren og TDA7294 ...Og hvad var dine følelser ved hjælp TDA ...

Gejst TDA7294 og TDA7318 herunder kolonner unitry var min første sæt spilleregler.Der var dengang ingen indvendinger mod det.Så jeg solgte en kolonne, wzmaka rozebrałem.Det er fremført, at det kun var mere end et år senere købte jeg en Wharfedale Diamond 8.2 og den indbyggede wzmaka.Også, jeg havde ingen mulighed for sammenligning.Men TDA7294 chip er ganske almindeligt værdsat i hele verden.Der er sandsynligvis selv at procudenci udstyr HighEnd nået for det ...

Den nye inkarnationen af forstærkeren.På grund af den intense varme anvendes nye heatsinks ...og frem for alt mere radiatorer;)
Dracula1.jpgBeskrivelse:0,00

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back